برگزاری ۱۲ گفتمان دینی در سنندج
کد خبر: 3792408
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

برگزاری ۱۲ گفتمان دینی در سنندج

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری ۱۲ گفتمان دینی در مناطق حاشیه‌نشین سنندج خبر داد.

برگزاری ۱۲ گفتمان دینی در سنندجحجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: 12 گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان و الدین آن‌ها از اول سال تحصیلی جاری در سنندج برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد هشت گفتمان در مدارس برای دانش‌آموزان و چهار گفتمان در مساجد برای والدین دانش‌آموزان برگزار شده است، افزود: این گفتمان‌های دینی در مناطق منفصل شهری نایسر، ننله و مناطق حاشیه شرسنندج برگزار شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: 165 نفر از دانش‌آموزان مناطق حاشیه شهر سنندج و 240 نفر از والدین دانش‌آموزان از این گفتمان‌های دینی بهره‌مند شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌های دینی با موضوعات آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد برگزار می‌شود؛ عنوان کرد: با توجه به شرایط بسیار حساس جامعه و استقبال دانش آموزان از گفتمان های دینی در سال جاری بیشتر این گفتمان‌های دینی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: در این گفتمان‌های دینی از اساتید مجرب دانشگاهی آرش نامداری، بهنام حیدری، سیامک ساعدی برای توجیه مباحث لازم به دانش‎آموزان و والدین بهره‌گیری شده است.
انتهای پیام

captcha