سنگ تمام مردم قم در تکریم آیت‌الله مؤمن/ مردمی‌بودن، درسی برای حوزویان باشد
کد خبر: 3792771
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

سنگ تمام مردم قم در تکریم آیت‌الله مؤمن/ مردمی‌بودن، درسی برای حوزویان باشد

گروه معارف ــ مدیر حوزه علمیه قزوین به حضور تحسین برانگیز اقشار مختلف مردم ولایتمدار و عالم دوست قم در تشییع این عالم فقید اشاره کرد و گفت: این حضور باشکوه دلیل بر مردمی بودن و اخلاص آن عالم بزرگ و درس بزرگی برای حوزویان است که برای خدا اقدام کنند و با بندگان خوب خدا ارتباط صمیمی داشته باشند.

سنگ تمام مردم قم در تکریم آیت الله مومن/ آن مرحوم عمر خود را وقف ترویج و تبلیغ اسلام کرد

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین، صبح امروز، 5 اسفندماه در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین، با تسلیت درگذشت مرحوم آیت‌الله مؤمن گفت: آیت‌الله مؤمن عمر خود را وقف فهم معارف دینی و ترویج و تبلیغ اسلام کرد.
مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آیت‌الله مؤمن یاور امام و رهبری و مجتهدی بود که در مسئولیت‌های حساس و مهم نظام اسلامی همچون عضویت در مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و مدیریت حوزه‌های علمیه کشور خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت.
وی به حضور تحسین برانگیز اقشار مختلف مردم ولایتمدار و عالم دوست قم در تشییع این عالم فقید اشاره و بیان کرد: این حضور باشکوه دلیل بر مردمی بودن و اخلاص آن عالم بزرگ و درس بزرگی برای حوزویان است که برای خدا اقدام کنند و با بندگان خوب خدا ارتباط صمیمی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: طلاب می‌توانند چنین شخصیت‌هایی را الگوی خود قرار داده و در تحصیل، تدریس و ترویج آموزه‌های دینی بیش از پیش تلاش داشته باشند.
انتهای پیام

captcha