فراخوان ارائه طرح در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3793293
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

فراخوان ارائه طرح در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فراخوان ارائه طرح در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» اعلام شد.

فراخوان ارائه طرح در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا؛ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی فراخوانی که آن را بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی خود قرار داده، فراخوان دریافت طرح برای بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را اعلام کرده است.
در بخشی از این فراخوان آمده است: با توجه به برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در اردیبهشت سال ٩٨، از تمامی موسسات فعال مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت دعوت می‌شود تا با در نظر گرفتن شرایط، نسبت به ارائه طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و خلاقانه خود در سامانه نمایشگاه به نشانی www.iqfa.ir (قسمت طرح‌ها و برنامه‌ها – مدیریت امور نهادهای قرآنی) تا تاریخ 15 اسفندماه اقدام کنند.
شرایط ارائه‌دهندگان طرح:
الف) شاخص‌های عمومی؛
دارا بودن پروانه فعالیت و مجوز معتبر
ب) شاخص‌های اجرایی (توانمندی موسسه /تشکل):
سابقه فعالیت در نمایشگاه قرآن کریم یا سایر نمایشگاه‌های مرتبط
داشتن کادر مدیریتی و اجرایی مجرب
تمکن مالی و اقتصادی مناسب
ج) شاخص‌های محتوایی؛
داشتن ایده نوآورانه و خلاقانه با رعایت مواردی همچون محوریت قرآن و عترت در ارائه تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها، متناسب بودن طرح در راستای اهداف و سیاست‌ها و شعار نمایشگاه، خلاقیت و جذابیت و قالب‌های نو در ارائه برنامه‌ها، تأکید بر فهم و معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) و توجه به الکترونیکی نمودن فعالیت‌ها و ارائه محتوا در بستر فضای مجازی از جمله معیارهای محتوایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.
مدیران مسئول موسسات دارای شرایط فوق‌الذکر، با مراجعه به سایت www.iqfa.ir حداکثر تا تاریخ 15 اسفندماه فرصت دارند تا طرح‌های توجیهی خود را در سامانه اینترنتی نمایشگاه بارگذاری کنند.
پس از بررسی طرح‌ها از سوی مدیریت امور نهادهای قرآنی و تصویب آن در شورای برنامه و بودجه نمایشگاه، از موسسات برگزیده جهت اجرای طرح مصوب دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام 

captcha