راه‌اندازی کمپین تقویت تدبر در قرآن در کویت
کد خبر: 3794723
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

راه‌اندازی کمپین تقویت تدبر در قرآن در کویت

گروه بین‌الملل ـ «عیسی ظفیری»، رئیس انجمن وقفی حفظ قرآن «منابر النور» کویت از راه‌اندازی کمپینی با عنوان «قرآن را مهجور نکنید» در این کشور با هدف تقویت تدبر در کلام وحی خبر داد.

راه‌اندازی کمپین تقویت تدبر در قرآن در کویتبه گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه کویتی الرأي؛ عیسی ظفیری در این باره اظهار کرد: هدف از برپایی این کمپین، تأکید بر تدبر در قرآن، تبیین اهمیت عمل به آن و گوش دادن به آیات کلام وحی به جای دیگر اصوات است.

وی در ادامه با اشاره به مهجوریت قرآن در میان مردم که با دورشدن جامعه از تلاوت، گوش‌ندادن به قرآن و تدبرنکردن در کلام وحی خود را نشان داده است، افزود: همه اینها دلایل برپایی این کمپین قرآنی است و این برنامه با همکاری کمیته قرآنی «مصابیح الهدی» اجرا می‌شود.

ظفیری همچنین، نهادینه‌کردن فضیلت‌های قرآن در قلوب عامه مردم را از دیگر اهداف این کمپین برشمرد و گفت: برپایی جلسات سخنرانی در ارتباط با تفسیر برخی سوره‌ها و آیات، تولید پیام‌ها و کلیپ‌های قرآنی در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات فرهنگی مردمی و اعطای جوایز به برگزیدگان از دیگر فعالیت‌هایی است که برای تحقق اهداف کمپین «قرآن را مهجور نکنید» اجرا می‌شود.

وی در پایان مشارکت همه شهروندان کویتی در این کمپین برای  کمک به تحقق اهداف آن در میان فرزندان و خانواده خود را خواستار شد.

انتهای پیام

captcha