رهروی راه شهدا، مروج فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: 3794851
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
شرفی:

رهروی راه شهدا، مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان رهروی از راه شهدا و رسیدگی به خانواده‌های آنان را ترویج‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و گفت: در همین راستا طی سال جاری بیش از ۲ هزار مرحله از خانواده شهدا و ایثارگران سرکشی شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ فیروز شرفی، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان امروز یکشنبه، 12 اسفند در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی کرمان گفت: خدمت در عرصه نظم و امنیت همواره با مفاهیمی همچون ایثار، جانفشانی، شهادت و شهادت‌طلبی همراه و عجین بوده و هست.
وی افزود: در مجموعه انتظامی استان کرمان نیز تاکنون 572 شهید تقدیم عرصه نظم و امنیت شده‌اند که این عزیزان روزگاری در کنار دیگر همکاران مشغول به خدمت بودند و امروز یاد و نامشان زنده و باقی است.
شرفی بیان کرد: در راستای تکریم و تجلیل از خانواده‌های ارجمند شهدا از ابتدای سال جاری تاکنون در 2 هزار مرحله و در مناسبت‌های مختلف از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ناجا سرکشی شد و در حد مقدورات به مشکلات آنان رسیدگی شد و مهرماه امسال نیز 4 نفر از جانبازان عزیز به کربلای معلا مشرف شدند.
وی یادآور شد: همسران شهدا با روحیه بالایی که دارند برای فرزندان خود و یادگاران شهدا هم نقش پدر و هم نقش مادر را ایفا می‌کنند از اینرو کمترین کاری که از ما بر می‌آید تجلیل، تکریم و رسیدگی به مشکلات این خانواده‌ها است.
شرفی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی و اعزام 10 خانواده شهید به اردوهای راهیان نور تصریح کرد: از دیگر اقدامات فرهنگی که به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شدند چاپ وصیت‌نامه شهدا، تدوین ماهنامه لاله‌های کویر، چاپ کتاب فرهنگ اعلام شهدای کرمان، راه‌اندازی غرفه شهدا در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب با همکاری دفتر تحقیقات و معاونت اجتماعی و برگزاری آیین‌های غبارروبی گلزار شهدا در مناسبت‌های مختلف هستند که امیدواریم موجب رضای الهی قرار بگیرند و ان‌شاء‌الله هیچگاه شرمنده شهدا نباشیم.
انتهای پیام

captcha