۲ هزار و ۲۰۰ وصیت‌نامه از شهدای استان کرمان جمع‌آوری شده است
کد خبر: 3795266
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۷
حسنی‌سعدی:

۲ هزار و ۲۰۰ وصیت‌نامه از شهدای استان کرمان جمع‌آوری شده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ وصیت‌نامه از شهدای استان کرمان جمع‌آوری شده و دفتر اول با تیراژ بالا چاپ، دفتر سوم نیز در حال چاپ و دفتر چهارم در حال تدوین است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان دیروز دوشنبه، 13 اسفند در جلسه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با تشریح مصوبات قبلی این شورا گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی ایثار اجتماعی رسیده است.
وی از انجام 13 هزار و 796 دیدار با خانواده شهدا در راستای کنگره شهدای استان کرمان خبر داد و افزود: در ارتباط با روز بزرگداشت شهدا، ۲۲ برنامه ابلاغ شده و برنامه «نامه‌ای به شهید» در همه مدارس استان اجرا شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بیان کرد: 2 هزار و ۲۰۰ وصیت‌نامه از شهدای استان جمع‌آوری شده و دفتر اول با تیراژ بالا چاپ، دفتر سوم نیز در حال چاپ و دفتر چهارم در حال تدوین است.
محمدصادق بصیری، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان با تأکید بر حضور منظم اعضای شورای عالی استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جلسات شورا گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره شهدای کرمان، رسالت ما را سنگین‌تر کرد.
وی با تأکید بر معرفی رابط توسط دستگاه‌های اجرایی به شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: باید بانک جامع هماهنگی ایثار و شهادت استان کرمان ایجاد شود.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه اختصاص ۲۰ درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها به مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با هماهنگی و بدون موازی کاری باشد، گفت: باید کارهای مهم و اساسی در این زمینه صورت گیرد.
محمدرضاعلیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه طرح المان آن بیست و سه نفر طراحی و برای اجرا به شهرداری سپرده شده است، گفت: کنگره شهدای استان اتفاق بزرگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان بود.
انتهای پیام

captcha