تکذیب شایعه تخریب پُل‌های تاریخی خرم‌آباد
کد خبر: 3799742
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱

تکذیب شایعه تخریب پُل‌های تاریخی خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ شایعه تخریب پل‌های تاریخی «شکسته» و «صفوی» خرم‌آباد، تکذیب شد.

تکذیب شایعه تخریب پُل‌های تاریخی خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی‌بر تخریب پُل‌های «شکسته» و «صفوی» خرم‌آباد به‌دلیل سیلاب و طغیان رودخانه خرم‌رود، کارشناسان میراث فرهنگی لرستان اعلام کردند که با وجود بارش شدید باران و سیلاب شدید در شهر خرم‌آباد، هیچ‌گونه خسارتی به پایه و ستونه‌ای پُل‌های تاریخی صفوی(بزرگ) و شکسته وارد نشده است.

فردا شدت بارش نسبت به امروز بیشتر است

محمد ناصر هاشمی، مدیرکل هواشناسی لرستان امروز دوشنبه، پنجم فروردین در ستاد بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد ، اظهار کرد: بیشترین و کمترین میزان بارش‌ها برای پلدختر با 108 میلی‌متر و الیگودرز با 31 میلی‌متر گزارش شده است.
وی افزود: از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه امروز نیزسامانه بارشی فعال‌تر شده و بیشترین بارش‌ها برای شهرستان الیگودرز خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان این‌که پیش بینی می‌شود فردا سه‌شنبه شدت بارش نسبت به امروز بیشتر باشد، اضافه کرد: فردا از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا ظهر همان روز بارش‌ها به‌صورت پراکنده خواهد بود که عمده بارش‌ها به صورت برف در شهرستان‌های ازنا، بروجرد و الیگودرز خواهد بود.

انتهای پیام

captcha