در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) کجا برویم؟
کد خبر: 3800486
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) کجا برویم؟

گروه معارف- ویژه برنامه سالروز شهادت امام موسی الکاظم(ع) در آستان مقدس امامزادگان شاخص استان قزوین و هیئت های مذهبی برگزار می شود.

در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) هیئت کجا برویم؟

به گزارش ایکنا از قزوین، هم‌زمان با شب شهادت امام موسی کاظم(ع) مراسم عزاداری در بیش از ۷۰ بقاع و امامزاده استان قزوین برگزار می‌شود.
ویژه برنامه شهادت امام موسی کاظم (ع) همزمان با شهادت آن حضرت، با حضور عاشقان اهل بیت(ع) در حسینیه امامزاده اسماعیل (ع) شهر قزوین با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمهدی خضری و مداحی حاج محمد نبوی برگزار خواهد شد.
این مراسم امشب یکشنبه ۱۱ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار و عاشقان اهل بیت و مردم ولایتمدار قزوین ضمن برگزاری محفل سوگ و عزا با سیره عملی و رفتاری امام موسی کاظم (ع) آشنا خواهند شد.

در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) هیئت کجا برویم؟
همچنین مراسمی نیز در مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار می شود. این مراسم یکشنبه ۱۱ فروردین بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام میثم علی پناه و مداحی سید محمد جوادی و مهدی نظری در مسجد امام حسن عسکری واقع در فلکه دوم کوثر برگزار خواهد شد.

در سالروز شهادت امام هفتم شیعیان دسته عزاداری حضرت موسی بن جعفر (ع) دوشنبه ۱۲ فروردین ساعت ۱۱ از مقابل آستان مقدس چهارانبیا به سمت امامزاده حسین (ع) قزوین حرکت می کند.
انتهای پیام

captcha