جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به سیل‌زدگان لرستان
کد خبر: 3800900
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به سیل‌زدگان لرستان

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به سیل‌زدگان لرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این اداره‌کل به منظور کمک به سیل‌زدگان لرستان اقدام به جمع‌اوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه اقلام ضروری برای می‌کند.
وی افزود: جمع‌آوری کمک‌های ضروری از سوی روحانیون مستقر، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، هیات مذهبی، موسسات قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان انجام می‌گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه درحال حاضر نیاز ضروری مردم این مناطق آذوقه و تغذیه است، عنوان کرد: برای یاری رساندن به مردم سیل‌زده شهرستان پلدختر لرستان به محض آماده شدن کمک‌ها، در اولین فرصت به مناطق سیل‌ده ارسال خواهد شد.
وی یادآور شد: همچنین گروه‌های جهادی این اداره‌کل برای کمک به سیل‌زدگان تشکیل شده است و این گروه‌ها شامل روحانیون، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی است که به مناطق سیل‌زده اعزام خواهند شد.
گفتنی است؛ شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از روسای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان کردستان خواسته است، با توجه به نیاز مردم آسیب دیدهِ از سیل استان لرستان و تشکیل ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اداره‌کل و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها، کمکهای خود اعم از نقدی و اجناس را تحویل متولیان شهرستانی مستقر در ادارات تابعه دهند.
انتهای پیام

captcha