به‌کارگیری تمام امکانات مهندسی سپاه چهارمحال و بختیاری در خوزستان
کد خبر: 3801776
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به‌کارگیری تمام امکانات مهندسی سپاه چهارمحال و بختیاری در خوزستان

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی دانشجویی ‌چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیل اخیر، گفت: در حال حاضر تمام امکانات مهندسی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان در خوزستان به‌کار گرفته شده و دو اکیپ امدادرسانی در منطقه در حال خدمت‌رسانی هستند.

‌هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از عملکرد آتش به اختیار گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: متأسفانه به واسطه سیل‌های اخیر خرابی‌هایی در چند استان به‌وجود آمده است که همگان موظف هستیم تا به کمک سیل‌زدگان بشتابیم.

وی افزود: در همان روزهای آغازین بارش‌ها چند گروه جهادی به صورت خودجوش و آتش به اختیار به استان گلستان و دو گروه جهادی نیز به استان لرستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه هر گروه شامل 30 نفر آقا بودند، ادامه داد: این عزیزان از دانشجویان، طلاب و گروه‌های خادم‌الشهدا راهیان نور بودند که از پنجم فروردین‌ماه به مدت هفت تا 10 روز به کمک سیل‌زدگان شتافتند.

‌فولادی با بیان اینکه در تقسیم‌بندی‌ها استان چهارمحال و بختیاری معین استان خوزستان قرار گرفته است، تصریح کرد: هم اکنون به همراه سردار علی محمد اکبری، فرمانده کل سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در شهرستان شوشتر استان خوزستان هستیم تا خسارت‌های ناشی از سیل اخیر تخمین و بررسی شود تا بهتر بتوانیم به این عزیزان کمک رسانی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تمام امکانات مهندسی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، دو اکیپ امدادرسانی در منطقه درحال خدمت‌رسانی هستند همچنین اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان موقت سیل‌زدگان آماده شده است و موکب‌هایی برای طبخ غذا آماده شده که از امروز روزانه دو هزار غذای گرم برای این عزیزان طبخ خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: کانتینرهایی با بار پتو، مواد بهداشتی و مواد غذایی نیز در حال اعزام به این استان هستند.

انتهای پیام

captcha