یادواره شهید «علی صیاد شیرازی» در همدان برگزار شد
کد خبر: 3802684
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

یادواره شهید «علی صیاد شیرازی» در همدان برگزار شد

گروه فرهنگی ــ همزمان با سالروز شهادت سرلشکر علی صیاد شیرازی ‌یادواره و مراسم سالگرد شهادت این فرمانده دلاور ایران اسلامی، به پاس رشادت‌های وی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در همدان برگزار شد.

یادواره فرمانده شهید علی صیاد شیرازی در همدان برگزار شدبه گزارش ایکنا از همدان، همزمان با سالروز شهادت سرلشکر علی صیاد شیرازی و با حضور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید همدان، رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده نیروی زمینی ارتش،خانواده معظم شهدا، ایثارگران، کارکنان دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح نظامی و انتظامی، یادواره و مراسم سالگرد شهادت این فرمانده دلاور ایران اسلامی، به پاس رشادت‌های وی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در همدان برگزار شد.

حسین یاسینی، رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه شهدای ایرانی به عشق امام حسین(ع) و پیروی از دستورات رهبری طی ۸ سال دفاع مقدس با تمام وجود ایستادگی کردند، گفت: شهید صیاد شیرازی متخصص و متعهد بود و با نبوغ خاص خود توانست وحدت مثال زدنی بین نیروهای ارتش ، سپاه و بسیج ایجاد کند.
وی علی صیاد شیرازی را فردی مردم محور،ولایت مدار،شجاع،متدین وصادق معرفی کرد وافزود:شهید صیاد شیرازی ضمن پایندی به اصول و عقاید خود جز نفرات برتر در آموزش های توپخانه آمریکا بود همچنین در کردستان حماسه آفرینی کرد.
یاسینی با بیان اینکه نماز اول وقت بسیار مورد توجه شهید صیاد شیرازی بود اضافه کرد:هدف دشمن از ترور این شخصیت بزرگوار از بین بردن تجربه های بسیاری بود که شهید در دفاع مقدس به دست آورده بود.
انتهای پیام

captcha