پیاده‌روی بانوان همدانی با عنوان «نسل ظهور» در روز نیمه شعبان
کد خبر: 3802703
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

پیاده‌روی بانوان همدانی با عنوان «نسل ظهور» در روز نیمه شعبان

گروه فرهنگی ــ ‌به مناسبت نیمه شعبان و چهلمین سالروز تأسیس سپاه پاسداران همایش پیاده‌روی ویژه بانوان با عنوان «نسل ظهور» و با شعار «ما نسل ظهوریم اگر برخیزیم» برگزار می‌شود.

پیاده‌روی بانوان همدانی با عنوان «نسل ظهور» در روز نیمه شعبانبه گزارش ایکنا از همدان، علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان، امروز، ۲۱ فروردین‌ماه در نشست خبری همایش پیاده‌روی بانوان همدانی، با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی بیان کرد: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب و کلیدواژه‌های توجه به جوانان و ایجاد شور نشاط در جامعه تصمیم گرفتیم در راستای این فرمایشات و قرار گرفتن تمام آحاد جامعه در کنار هم و نیز به مناسبت نیمه شعبان و چهلمین سالروز تأسیس سپاه پاسداران همایش پیاده‌روی ویژه بانوان را با عنوان نسل ظهور برگزار کنیم.
وی گفت: این همایش روز یکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد و محل تجمع خواهران امامزاده شاهزاده حسین(ع) همدان و به سمت میدان قائم خواهد بود.
بقایی اذعان کرد: شعار این همایش پیاده‌روی «ما نسل ظهوریم اگر برخیزیم» است، محل ثبت‌نام بانوان و دختران همدانی میدان مرکزی همدان از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ و بعدازظهر ۱۶ الی ۲۰ شب خواهد بود همچنین خواهران می‌توانند در تمام پایگاه‌های بسیج شهر و روستای خود اعم از جورقان، مریانج و... ثبت‌نام کنند.
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه افتتاحیه این مراسم در آستان مقدس امامزاده شاهزاده حسین (ع) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ۳۱۳ جایزه ارزنده ازجمله کارت هدیه ۵ میلیون و ۳ میلیون تومانی، ۱۰ کمک‌هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس ده‌ها لوازم منزل و هدایای ارزشمند دیگری به‌قیدقرعه به بانوان شرکت‌کننده اهدا خواهد شد و اختتامیه نیز در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۸ دو همایش پیاده‌روی ویژه برادران و یک همایش پیاده‌روی خانوادگی را در دستور کار خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha