قرار‌دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خبط بزرگ آمریکا بود
کد خبر: 3803046
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

قرار‌دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خبط بزرگ آمریکا بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ خطیب جمعه اراک گفت: آمریکا با قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی خبط بزرگی کرد و نشان داد که برای اسرائیل حکم برده و عروسک را دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز، 23 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با اشاره به اقدام دولت آمریکا در قرار‌دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، افزود: دولت آمریکا نشان داده است که از همان ابتدا رابطه خوبی با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته است و اقدامات این دولت در طول عمر چهل ساله انقلاب اسلامی، این خصومت را به خوبی نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: دولت آمریکا با نظام اسلامی سر عناد دارد، اما به برکت خون شهدا و وجود رهبر جمهوری اسلامی و مردم فهیم ایران، تا‌کنون نتوانسته‌اند این ملت عظیم را تسلیم خواسته‌های خود کنند و در این مدت چهل ساله، دولت و مردم شریف ایران مشت محکمی بر دهن آمریکا زده‌اند.
خطیب نماز جمعه اراک با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا در حمایت از صدام و دولت عراق در طول جنگ تحمیلی ایران گفت: در آن زمان از جانب دولت آمریکا همه امکانات از جمله منابع انسانی و مادی در اختیار عراق قرار داده شد تا به مقابله با نظام جمهوری اسلامی بپردازند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و با لطف خداوند در آینده نیز هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.
وی ملت ایران را پشتیبان بزرگی برای مردم عراق در شرایط کنونی دانست و افزود: انتخابات اخیر اسرائیل بار سیاسی داشته است و در حمایت از نخست وزیر بد ذات آنها سه مسئله قدس به عنوان معامله قرن، ارتفاعات جولان و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، نقش اساسی داشته‌اند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه این اقدام دولت آمریکا رسوایی و خبط بزرگی را برای آنها به همراه داشته است، اضافه کرد: نخست وزیر اسرائیل به روشنی اعلام کرده است که ما خواهان قرار‌دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بوده‌ایم و این تبعیت کورکورانه از جانب آمریکا نشان‌دهنده این است که رئیس جمهور آمریکا برای اسرائیل حکم برده را دارد و در واقع عروسک آنها به حساب می‌آید. این اقدام آمریکا جایگاه ویژه و با عظمت سپاه را برای همگان روشن می‌سازد.
وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چنین اقداماتی متضرر نخواهد شد، گفت: آنها با این اقدام نمی‌توانند از ارزش سپاه و مردم شریف ایران بکاهند، بلکه روز به روز بر این قدرت و عزت افزوده خواهد شد. ملت ایران می‌دانند که دشمن روی چه مسائلی حساس است و چه نقاطی را هدف گرفته است.
خطیب نماز جمعه اراک تصریح کرد: سپاه مظهر ایمان، قدرت، صلابت و شجاعت است و آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانان آنها باید بدانند که همه مردم ایران سپاهی هستند و سپاه در قلب همگی آنان جای دارد و همه ما به داشتن چنین قدرتی در کشورمان افتخار می‌کنیم. با وجود اینکه ممکن است در مواردی مشکلاتی به چشم بیاید، اما اساس کار کاملا درست است و نمره سپاه از این نظر عالی است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه اقدام اخیر دولت آمریکا عشق ملت ایران را به این نظام و سپاه دوچندان می‌کند، گفت: ما باید با تمام قوا در راه دستیابی به گام دوم قدم برداریم و با صبر، استقامت و مجاهدت پوزه دشمنان را خاک بمالیم.
وی با اشاره به فرا‌رسیدن روز جوان در هفته پیش‌رو، خاطر‌نشان کرد: امیدواریم در شرایط کنونی همگی ما خود را خدمتگزاری واقعی برای این نظام و جامعه بدانیم و با همت بیشتری که در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر می‌شود، خسارات ناشی از آن را به حداقل برسانیم.
وی به جلساتی که اخیرا در استان مرکزی در راستای حمایت از تولید ملی و تحقق شعار سال برگزار شده است اشاره کرد و گفت: امیدواریم استان مرکزی بتواند خیز بلندی در زمینه تولید و اشتغال سالم و مولد بردارد و مراکز تولیدی به رونق کافی دست پیدا کنند. ظرفیت استان مرکزی در مسیر دستیابی به این مطلوب بسیار بالاست و مذاکراتی که با عراق صورت گرفته است می‌تواند بسیار راهگشا باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: استان مرکزی نه‌تنها باید در حمایت از نظام اسلامی، سپاه پاسداران، ارتش و دست‌یابی به رشد علمی الگو باشد، بلکه باید در زمینه رشد تولید ناخالص ملی علی‌رغم همه مشکلات سرآمد باشد. استان مرکزی باید در حد ظرفیت‌های خود حرف اول را بزند و بر همه اعضای جامعه واجب است تا در این مسیر نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
یادآور می‌شود؛ نمازگزاران اراکی پس از اقامه نماز جمعه، در حمایت و پشتیبانی از سپاه پاسداران راهپیمایی کردند.
انتهای پیام

captcha