برگزاری مسابقه «بهار قلب‌ها» در گیلان با محوریت شهدای قرآنی
کد خبر: 3809443
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

برگزاری مسابقه «بهار قلب‌ها» در گیلان با محوریت شهدای قرآنی

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان از برگزاری مسابقه «بهار قلب‌ها» در ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه با محوریت مطالعه وصایای شهدای قرآنی استان گیلان پیرامون انس با قرآن برگزار می‌شود.

محمدرضا داوطلب،‌ معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این روزهای معنوی را فرصت خودسازی دانست و اظهار کرد: رمضان ماه پربرکتی است که در آن مومنان برای قرب الهی در آزمون بزرگی حضور می‌یابند و مورد لطف و رحمت الهی قرار می‌گیرند.

وی رمضان را ماه قرآن دانست و اضافه کرد: قرآن کتاب هدایت می‌باشد و نقش آموزه‌های قرآنی در انقلاب اسلامی و پیروزی ملت ایران در هشت‌سال دفاع مقدس بی‌بدیل و انکارناشدنی است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه گیلان 188 شهید قرآنی دارد، خاطرنشان کرد: همه شهدا تربیت‌یافتگان مکتب قرآن بودند و برای دفاع از اسلام و قرآن و نظام اسلامی جان خود را فدا کردند.

داوطلب از برگزاری مسابقه «بهار قلب‌ها» در ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه با محوریت مطالعه وصایای شهدای قرآنی استان گیلان پیرامون انس با قرآن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مسابقه مذکور می‌بایست گزیده وصیت‌نامه‌های شهدا را مطالعه کنند، گفت: وصیت‌نامه شهیدان علی نجفی کومله، گداعلی خوش‌روش،‌ محمد پورطاعتی، فیض‌الله لایق برحق، اسماعیل پاکزاد، شهرام حسین‌زاده، غلامحسین زمانی، فتحعلی فردی، سید جلیل حسینی و رحمت دادرس موضوع مسابقه است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان نحوه برگزاری مسابقه «بهار قلب‌ها» را به صورت الکترونیکی و آنلاین دانست و یادآور شد: شرکت‌کنندگان باید وصیتنامه شهدا را به صورت کامل بخوانند و بعد در پاسخنامه جواب درست را انتخاب کنند.

وی آخرین مهلت شرکت در مسابقه را پایان ماه مبارک رمضان دانست و خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه مذکور باید به پایگاه اطلاع‌رسانی نوید شاهد گیلان به نشانی «gilan.navideshahed.com» مراجعه کنند. به پنج نفر از شرکت‌کنندگان که به سوالات جواب صحیح دهند طبق قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

captcha