برنامه جزءخوانی مسجد امام سجاد(ع)
کد خبر: 3810061
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

برنامه جزءخوانی مسجد امام سجاد(ع)

گروه جلسات و محافل ــ مسجد امام سجاد(ع) محله نارمک در ایام ماه مبارک رمضان میزبان برنامه جزءخوانی با حضور قاریان جوان و ممتاز شرق تهران است.

برنامه جزءخوانی مسجد امام سجاد(ع)

به گزارش ایکنا؛ مسجد امام سجاد(ع) محله نارمک در ایام ماه مبارک رمضان میزبان برنامه جزءخوانی با حضور قاریان جوان و ممتاز شرق تهران است.

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، روزه‌داران و مشتاقان کلام الهی به دنبال فرصتی برای انس بهتر با قرآن در ماه نزول این کتاب آسمانی هستند.

پخش روزانه برنامه‌های جزءخوانی از شبکه‌های مختلف تلوزیونی و رادیویی این فرصت را برای مشتاقان کلام الهی برآورده کرده است، اما حضور در این مجالس از حال و هوای دیگری برخوردار است.

در سال‌های اخیر، مساجد بسیاری به برگزاری این سنت حسنه روی آورده‌اند، تا مخاطبان قرآن بتوانند هرچه بهتر و بیشتر با قرآن انس داشته باشند.

مسجد امام سجاد(ع) واقع در خیابان مدائن محله نارمک، از جمله این مساجد است که هر روزه در ایام ماه مبارک رمضان، از ساعت 18:30 میزبان علاقه‌مندان به جزءخوانی قرآن است.

در این برنامه قاریان ممتاز و جوان شرق تهران قرآن را به‌صورت تدویر و با لحنی خوش تلاوت می‌کنند و بعد از اقامه نماز از روزه‌داران پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام

captcha