محفل انس با قرآن در مسجد امام سجاد(ع) نهاجا بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4191967
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
به‌مناسبت سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت؛

محفل انس با قرآن در مسجد امام سجاد(ع) نهاجا بوشهر برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم از سوی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور، امروز، ۱۴ دی‌ماه به‌مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در محل مسجد امام سجاد(ع) نهاجا بندر بوشهر برگزار شد.

رضا رستگارفر، قاری آجا

به گزارش ایکنا از بوشهر، مسجد امام سجاد(ع) پایگاه ششم شکاری نهاجا شهید خلبان علیرضا یاسینی، در چهاردهمین روز از دی‌ماه، میزبان محفل معنوی انس با قرآن کریم به‌مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت و شهید سرلشکر منصور ستاری در مرکز استان بوشهر با حضور و تلاوت قاریان قرآن و ۳۰۰ نفر از کارکنان پایور یگان نظامی شهید بوشهریان برگزار شد.

رضا رستگارفر، حافظ کل و قاری آجا در این محفل معنوی آیاتی از سوره‌های منور کلام‌الله مجید را تلاوت کرد و گفت: عنایت و عزت‌بخشی پروردگار متعال نسبت به انسان‌ها در واقع در دایره لطف و رحمت و تدبیر ذات اقدس تعالی قرار دارد، «يُعَذِّبُ مَنْ يَشَاءُ وَيَرْحَمُ مَنْ يَشَاءُ ۖ وَإِلَيْهِ تُقْلَبُونَ» یعنی اگر انسان‌ها در طریق صراط الهی و سبک زندگی توحیدی گام بردارند شامل عزت و رحمت و مغفرت الهی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نااهل و ضددين با هرگونه تدبير و تلاش و توطئه‌اى نمى‌توانند بر اراده‌ الهى چيره شوند، تصریح کرد: دایره آموزه‌های تربیتی و معارفی سبک زندگی قرآنی و توحیدی به طریقی است که انسان‌ها به اراده‌ ذات اقدس باریتعالی به بهترین درجات ایمانی و عزتمندی راه می‌یابند.

محفل انس با قرآن شهدای سپاه و آجا

همچنین در ادامه آقایان کریمی و ریاستی از حافظان و قاریان ممتاز مسابقات سراسری قرآن آجا در مجلس پاسداشت یاد سیدالشهدای جبهه مقاومت آیاتی را تلاوت کردند.

این محفل قرآنی با حضور امیر سرتیپ دوم رضا کلهری، فرماندهی منطقه جنوب کشور و علیرضا تقوی‌نیا، مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان همراه بود‌.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha