سند «۲۰۳۰» در آموزش و پرورش کرمان و کشور جایگاهی ندارد
کد خبر: 3810484
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

سند «۲۰۳۰» در آموزش و پرورش کرمان و کشور جایگاهی ندارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هر برنامه‌ای خارج از سند تحول بنیادین مردود است و سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش استان کرمان و کشور جایگاهی ندارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان گفت: برنامه‌ها، راهبردها و راهکاری که در دستور کار آموزش و پرورس استان و کشور قرار دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن سند تحول بنیادین است.
وی با اشاره به اینکه جایگاه اصلی مدرسه تقویت‌کننده نسل آینده است، افزود: هر برنامه‌ای خارج از سند تحول بنیادین مردود است و سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش استان کرمان و کشور جایگاهی ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: با افرادی که اهداف غرب‌گرایانه دارند و شأن و منزلت معلمان و آموزش و پرورش را بخواهند خدشه‌دار کنند، برخورد می‌شود.
اسکندری‌نسب تصریح کرد: در آموزش و پرورش خط قرمز ما منویات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن سند تحول بنیادین است و از همه دلسوزان در هر جا مسائلی دیدند به آموزش و پرورش گزارش دهند به شدت برخورد خواهد شد.
وی اظهار کرد: برخلاف کمبود منابع در سراسر استان معلمان با نهایت صداقت و دلسوزی کار خود را دنبال می‌کنند و ۷۲۲ مدرسه در سطح استان داریم که تعداد دانش‌آموزان این مدارس زیر 10 نفر است و این نشان می‌دهد در هیچ کجای استان مدرسه‌ها را بدون معلم نگذاشته‌ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: پیش‌دبستانی را در آموزش و پرورش استان اجباری کرده‌ایم و همچنین مدرسه پویا، خلاق و بانشاط و کاهش استرس دانش‌آموزان و والدین از جمله برنامه سند تحول بنیادین اموزش و پرورش است.
وی تأکید کرد: کتابخانی را در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار داده‌ایم و همچنین مهارت‌آموزی و رشته‌های ورزشی از دیگر دستور کارهای آموزش و پرورش است.
انتهای پیام

captcha