برگزاری مراسم شب‌های احیا در جوار مزار شهدای زنجان
کد خبر: 3810626
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

برگزاری مراسم شب‌های احیا در جوار مزار شهدای زنجان

گروه سیاست و اقتصاد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اجرای طرح سلاله‌ها با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و افزود: مراسم شب احیا در جوار مزار شهدا برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم شب‌های احیا در جوار مزار شهدای زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، قاسم محمدی 21 اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد هماهنگی سوم خرداد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در گرامیداشت روزهای تاریخ‌ساز در انقلاب اسلامی همچون سالروز آزادسازی خرمشهر تأثیر بیشتری بر مخاطبان دارد.
وی همچنین به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین رویدادها و فرهنگسازی ارزش‌های انقلاب تأکید کرد و گفت: باید از فضای مجازی برای فعال‌سازی، تقویت، نشر و انعکاس برنامه‌های مناسب با هدف جذب و تاثیرگذاری بر روی مخاطبان نوجوان و جوان استفاده شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: مفاهیمی همچون ولایت‌مداری، مقاومت و ایثار، شهادت و سایر موارد در روزشمار گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گنجانده شده است.
این مسئول غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم شب احیاء در جوار شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اجرای طرح سلاله‌ها با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده‌های شهدای دفاع مقدس از برنامه‌های مهم برشمرد.
وی با اشاره به  بازدید رایگان خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران از موزه‌های استان، گفت: اعزام اکیپ‌های پزشکی رایگان به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد است.
محمدی افزود: اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان  حدود 25 عنوان اثر در حوزه دفاع مقدس برای امسال آماده کرده است که برای انتشار این تعداد اثر رقمی بالغ بر 100 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
انتهای پیام
captcha