توجه به رونق تولید و حمایت از تولیدات بومی در نمایشگاه قرآن اهواز
کد خبر: 3810766
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

توجه به رونق تولید و حمایت از تولیدات بومی در نمایشگاه قرآن اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از تنوع خوبی برخوردار است‏، گفت: حضور غرفه‌های پوشش اسلامی که تولید بومی استان خوزستان است، نشان‌دهنده توجه و حمایت از رونق تولید و حمایت از تولیدات بومی است.

نمایشگاه قرآن و عترت اهواز تنوع خوبی دارد

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین طباطبایی، رئیس حوزه هنری خوزستان امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، در غرفه خبرگزاری قرآن حضور یافت و ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه گفت: جای تشکر ویژه دارد که در این نمایشگاه حوزه‌های مختلف مرتبط با قرآن گنجانده شده است.
وی در بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه قرآن گفت: در حوزه‌ رسانه فعالیت‌های خوبی انجام شده از جمله قلم قرآنی و ابزارهای نوین که برای افرادی که دسترسی مستقیم به استاد ندارند، که این کاری مفید است. در کنار آن غرفه‌های صنایع‌دستی با رویکرد قرآنی فضای هنری و معنوی را به‌وجود آورده است. همچنین غرفه‌های پوشش اسلامی که تولید استان است نیز در نمایشگاه به چشم می‌خورد که در آن بحث رونق تولید و حمایت از تولیدات بومی مورد توجه قرار گرفته است.
طباطبایی با اشاره به بخش‌های کتاب؛ قرآن‌های نفیس، تفاسیر و آثار قرآنی نمایشگاه گفت: انصافاً غرفه‌ها خوب چیده شده و تنوع خوبی دارند. یکی از کارهای خوب در نمایشگاه حضور غرفه طب اسلامی است که نظر مقام معظم رهبری تقویت این طب و تشویق آن است.

انتهای پیام

captcha