راهپیمایی روز قدس، خروش قهرمانانه مردم علیه اشغالگران غاصب است
کد خبر: 3815841
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

راهپیمایی روز قدس، خروش قهرمانانه مردم علیه اشغالگران غاصب است

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: روز قدس خروش قهرمانانه مردم علیه اشغالگران غاصب است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، متن پیام اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز که صهیونیسم جهانی، کودک کشی و تجاوز را با دستان پلیدش در فلسطین مظلوم و همچنین دولت‌های مرتجع به ظاهر اسلامی در یمن و بحرین و ... به نهایت خباثت رسانده‌اند و نیز ملت عزیز میهن اسلامی‌مان ایران، در اوج دوران بالندگی و اقتدار، سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی را می‌گذراند؛ اتحاد، همبستگی، همدلی و همزبانی در زیر سایه، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خروش و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا باطل کننده همه خدعه‌ها و نیرنگ‌های شیطان صفتان خواهد بود.
امسال نیز همچون سال های گذشته مردم غیور و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری با شرکت فعال و حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، دیگر بار خروش قهرمانانه خویش را علیه اشغالگران غاصب قدس به نمایش گذارده و همگام و همدوش با هموطنان و سایر ملت های مسلمان دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز می‌دارند و با فریادهای مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سرخواهند داد.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه استان دعوت می کنم تا در راهپیمایی یوم ا... قدس حضور باشکوه داشته و انزجار خویش را از جنایات وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس شریف به نمایش گذارند.
انتهای پیام

captcha