پروژه‌های عمرانی از پیوست فرهنگی برخوردار باشند
کد خبر: 3825474
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

پروژه‌های عمرانی از پیوست فرهنگی برخوردار باشند

گروه اجتماعی ــ شهردار ابهر به کیفیت‌گرایی در اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی باید از پیوست فرهنگی برخوردار باشند.

پروژه‌های عمرانی از پیوست فرهنگی برخوردار باشندبه گزارش ایکنا از زنجان، محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر، امروز، 17 تیرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته فرهنگی ابهر، اظهار کرد: طی دو سال گذشته بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در ابهر از سوی شهرداری اجرا شده است.
 
وی با بیان اینکه از شاخص‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم اشاره کرد، گفت: در این همایش بزرگ خانواده‌هایی از مدافعان حرم سراسر کشور حضور داشتند.

ذوالقدری‌ها با تأکید بر اینکه یکی از شعارهای اصلی شهرداری ابهر انجام کارهای فرهنگی در کنار پروژه‌های عمرانی است، ادامه داد: برای تحقق این امر نیز تلاش شده در کنار همه برنامه‌های عمرانی پیوست فرهنگی نیز وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی نیاز به زمان داشته و کارهای عجله‌ای در آن نباید ورود کند، افزود: در کنار کمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به کیفیت نیز توجه کرد.

شهردار ابهر از برگزاری هفته فرهنگی در ابهر خبر داد و افزود: تدوین برنامه‌ها برای این هفته باید به گونه‌ای صورت گیرد که برنامه‌هایی در شأن ابهر اجرا شده و به بهترین شکل ممکن شهرستان معرفی شود.
انتهای پیام
captcha