۱۲۴ آسیب اجتماعی در خرم‌آباد شناسایی شده است
کد خبر: 3838011
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

۱۲۴ آسیب اجتماعی در خرم‌آباد شناسایی شده است

گروه اجتماعی ـ معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: در کل لرستان ۲۲ محله حاشیه‌نشین و در مرکز استان نیز هشت محله حاشیه‌نشین وجود دارد، افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی ۱۲۴ آسیب اجتماعی در شهر خرم‌آباد شناسایی شده است.

۱۲۴ آسیب اجتماعی در شهر خرم‌آباد شناسایی شده استبه گزارش ایکنا از لرستان، در جلسه هم‌اندیشی فعالان مدنی در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی لرستان که امروز سه‌شنبه، پنجم شهریورماه در خرم‎آباد برگزار شد، سهرابی، معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به این‌که دغدغه مقام معظم رهبری کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی است، گفت: سپاه با توجه به این ضرورت معاونت اجتماعی را تشکیل داد.
وی با بیان این‌که اقدامات مطلوبی از سوی معاونت اجتماعی سپاه در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در این حوزه انجام داده است، افزود: در کل استان لرستان ۲۲ محله حاشیه‌نشین و در مرکز استان نیز هشت محله حاشیه‌نشین وجود دارد، افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی ۱۲۴ آسیب اجتماعی در شهر خرم‌آباد شناسایی شده است.
معاونت اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که برخی ادارات در این رابطه کوتاهی می‌کنند، ادامه داد: ۱۹ دستگاه اجرایی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی متولی هستند که برخی‌از آن‌ها در این رابطه کوتاهی می‌کنند.
وی با بیان این‌که برخی دیگر از ادارات نیز جلوتر از سپاه و دادگستری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعال هستند، گفت: اطلاع‌رسانی برنامه و سامانه «سجام» در بین بیش‌از ۴۰۰ نفر از بسیجیان صورت گرفته است.
سهرابی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این نهاد با دادگستری، تصریح کرد: در قالب این تفاهم‌نامه سپاه کارهای خوبی در محله‌های حاشیه‌نشین خرم‌آباد انجام داده است.

انتهای پیام

captcha