خروج از اقتصاد تک‌محصولی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است
کد خبر: 3852412
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

خروج از اقتصاد تک‌محصولی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت زاهدان گفت: خروج از اقتصاد تک‌محصولی و اتکا به نخبگان و جوانان که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده تنها راه برون‌رفت از مشکلات است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 3 آبان، گفت: ملت ایران 40 سال پیش با تبعیت از رهبر خود، حکومت طاغوت را سرنگون کرد؛ حکومتی که تحت حمایت ابرقدرت‌ها قرار داشت، اما در مقابل اراده ملت ایران زانو زد.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: در طول این چهل سال، ملت ایران همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه بوده است؛ مردم ایران عاشق رهبر خود هستند و تحت هیچ شرایطی، دست از حمایت برنمی‌دارند.

وی بیان کرد: مردم ایران خود را پاسدار خون ۳۰۰ هزار شهیدی می‌دانند که برای تعالی این نظام جان خود را نثار کردند. شهیدانی که اگرچه وجودشان در میان ما نیست، اما پیامشان در ذهن مردم ایران باقی مانده و یادشان جاودانه است.

طاهری اظهار کرد: کشور ما در حال حاضر از برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی رنج می‌برد؛ ریشه این مشکلات هم در توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن بیرونی و هم در کم کاری‌ها و بی‌تدبیری‌های مسئولان است.

وی افزود: هرچند دشمن نقش آشکاری در پیدایش مشکلات امروز دارد، اما نمی‌توان عملکرد ضعیف مسئولان را نادیده گرفت. اقتصاد ما نباید به گونه‌ای باشد که براحتی تحت تاثیر نقشه‌های دشمن قرار گیرد.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشته‌اند، یعنی افتصادی که بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی تکیه داشته و در مقابل تحریم‌های بیگانگان مقاوم است.

طاهری بیان کرد: خروج از اقتصاد تک محصولی و اتکا به نخبگان و جوانان که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده تنها راه برون‌رفت از مشکلات است.

انتهای پیام
captcha