سفارتخانه‌های امریکا کانون فتنه است
کد خبر: 3853806
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

سفارتخانه‌های امریکا کانون فتنه است

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان گفت: سفارتخانه‌های امریکا در همه جای دنیا، مرکز توطئه و کانون فتنه است؛ امریکایی‌ها همواره منافع و مقاصد امپریالیستی خود را دنبال کرده و از سفارت‌هایشان به‌عنوان لانه جاسوسی بهره می‌برند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 10 آبان‌ماه، گفت: انقلاب ما یک انقلاب «اسلامی» است، بنابراین باید تلاش کرد به شاخص‌های یک جامعه اسلامی نزدیک شد و هرجا انحرافی شکل گرفت، جلوی آن را بگیریم.

وی افزود: مردم در یک جامعه اسلامی باید هم خودشان اهل ایمان باشند و هم دیگران را به حق، پایداری و پایبندی به احکام دین توصیه کنند؛ مسلمان نباید نسبت به حق و باطل جامعه بی‌تفاوت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: جامعه اسلامی نباید از فساد، بی‌بند و باری، سقوط اخلاق و دنیاطلبی رنج ببرد. بسیاری از صفاتی که در جوامع اسلامی رواج پیدا کرده، در شأن یک جامعه اسلامی نیست.

وی بیان کرد: در روایات اسلامی، بشدت از اسراف نهی شده است، اما ببینید مصرف آب کشور ما چگونه است؟ چقدر نان را دور می‌ریزیم؟ بر اساس گزارش سازمان خوار و بار کشاورزی سازمان ملل متحد، ایران بیشترین ضایعات موادغذایی را دارد، بطوری که میزان ضایعات مواد غذایی ایران مساوی با ضایعات موادغذایی ۱۰ کشور اروپایی است.

محامی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز مبارزه با استکبار، اظهار کرد: در آستانه سالگرد سیزدهم آبان هستیم، روزی که دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، سفارت امریکا در تهران را که به لانه جاسوسی مبدل شده بود، تسخیر کردند.

وی ادامه داد: 13 آبان روزی است که دانشجویان پیرو خط امام به سال‌ها دخالت‌های آشکار و پنهان آمریکا در ایران پایان داده و به تعبیر حضرت امام(ره) انقلاب دومی را رقم زدند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: واقعه تسخیر لانه جاسوسی امریکا که نمادی از استعمارستیزی ملت ایران و نفی سلطه قدرت‌های استکباری بود، به سرعت ابعادی گسترده یافت؛ بطوری که حضرت امام خمینی(س) آن را «انقلاب دوم» نامیدند.

محامی اظهار کرد: سفارتخانه‌های امریکا در همه جای دنیا، مرکز توطئه و کانون فتنه است؛ امریکایی‌ها همواره منافع و مقاصد امپریالیستی خود را دنبال کرده و از سفارت‌هایشان به‌عنوان لانه جاسوسی بهره می‌برند.

انتهای پیام
captcha