تفکر بسیجی؛ راهبردی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی
کد خبر: 3859785
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

تفکر بسیجی؛ راهبردی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تفکر بسیج پشتوانه‌ انقلاب و نظام اسلامی و بهترین راهکار برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان است.

تفکر بسیجی؛ راهبردی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، روز گذشته، 4 آذرماه در جمع کارکنان این نهاد ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان از شیوه تحریم و محاصره اقتصادی برای براندازی نظام اسلامی استفاده می‌کنند، روی آوردن به سمت تفکر بسیج برای خدمت‌رسانی به مملکت اسلامی، بهترین راهکار برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی و پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: خدمت به محرومان و اقشار آسیب‌دیده برای برقراری عدالت عمومی، ازجمله اهدافی مهمی است که فرا روی بسیج قرار دارد و تاکنون در این خصوص خدمات بسیاری را به جامعه اسلامی ارائه کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی بیان کرد: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اقتصاد لازم است بر توان داخلی تکیه داشته باشیم و از اتکا بر بیگانگان بپرهیزیم و به کسانی که با تفکر بسیجی و اسلامی قصد خدمت به این مرزوبوم دارند، اعتماد کنیم.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های تفکر بسیجی برای محرومیت‌زدایی، افزود: همه آحاد مردم به‌ویژه مسئولان برای مدیریت و حل معضل‌هایی همچون محرومیت، باید از تفکر بسیجی و روحیه و مدیریت جهادی برخوردار باشند.

حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد: اقدام جهادیی به‌موقع، نوآوری و خلاقیت، استفاده از کمترین هزینه‌ها و امکانات برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ازجمله شاخصه‌های مهم تفکر بسیج است و تکیه‌بر همین شاخصه‌ها است که موجب موفقیت بسیج در مأموریت‌های محوله شده است.

انتهای پیام
captcha