گزینش افراد کارآمد و لایق می‌تواند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند
کد خبر: 3860392
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

گزینش افراد کارآمد و لایق می‌تواند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند

گروه سیاست و اقتصاد ـــ امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه ثبت‌نام انتخابات مجلس آذرماه امسال آغاز می‌شود، گفت: گزینش افراد کارآمد و لایق می‌تواند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند لذا در برابر دشمنی که هیچ زمان از مکر او در امان نبودیم باید مجلس و افراد مقاوم حضور مؤثر داشته باشند.

گزینش افراد کارآمد و لایق می‌تواند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند

به گزارش ایکنا از سمنان از سمنان، به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه سمنان آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امام‌جمعه این شهر ظهر امروز 8 آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان بابیان اینکه مردم در تنگناهای اقتصادی و مشکلات بسیاری هستند و اعتراض به گرانی بنزین حق آن‌ها است، اظهار کرد: البته باید مراقب بود تا دشمن از این موضوع به نفع خود بهره‌برداری نکند لذا می‌بایست جلوی سوء استفاده دشمن از موج‌سواری بر اعتراضات گرفته شود.

وی ادامه داد: عده‌ای با قصد سقوط نظام اعتراضات را به اغتشاش کشاندند، متذکر شد: ملت با بصیرت و آگاه ایران اثبات کردند علیرغم همه مشکلات پای انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده و این‌گونه توطئه‌ها را خنثی می‌کنند لذا راهپیمایی که این هفته برگزار شد دشمن را از رسیدم به اهداف خود ناامید کرد.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه افراد فاسد راهی به درون مجلس ندارند، متذکر شد: شورای نگهبان در برابر انتخاب افراد باید محکم عمل کند و نمایندگانی را گزینش کنند که مدرس‌وار در مقابل دشمن ایستاده و عملکرد جهادی داشته باشند و مردم نیز به افرادی که اصلح‌تر هستند رأی انتخاب دهند.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه ثبت‌نام انتخابات مجلس آذرماه امسال آغاز می‌شود، یادآور شد: گزینش افراد کارآمد و لایق می‌تواند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند لذا در برابر دشمنی که هیچ زمان از مکر او در امان نبودیم باید مجلس و افراد مقاوم حضور مؤثر داشته باشند.

انتهای پیام
captcha