تولید کاور برای مدافعان سلامت به‌همت بسیجیان رفسنجان
کد خبر: 3894676
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

تولید کاور برای مدافعان سلامت به‌همت بسیجیان رفسنجان

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه رفسنجان گفت: به‌همت پایگاه فاطمه‌الزهراء‌(س) حوزه مقاومت بسیج امام رضا‌(ع) کشکوئیه، ۵۰۰ کاور یکبار مصرف برای مدافعان سلامت بیمارستان علی‌‌بن‌‌ابیطالب‌(ع) رفسنجان تولید شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله، مهدی شجاع‌الدینی، مسئول روابط‌ عمومی سپاه ناحیه رفسنجان امروز دوشنبه، 8 اردیبهشت‌ماه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تقدیر و تشکر از کادر درمانی بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) رفسنجان به‌همت بسیجیان پایگاه فاطمه‌الزهراء(س) حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) کشکوئیه، ۵۰۰ عدد کاور کفش با هزینه بالغ بر یک میلیون و 200 هزار ریال تهیه و تحویل مدافعان سلامت بیمارستان شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز بیمارستان‌های شهر، بخش و شهرستان، در این کارگاه آمادگی تولید روزانه ۲۰۰ عدد از این کاورها وجود دارد.

مسئول روابط‌عمومی سپاه ناحیه رفسنجان بیان کرد: رنگ پیش فرض این کاورها سبز بوده و در حاشیه‌ها و دور این نایلون کاور کفش از دوخت برای استحکام و مقاومت بیشتر استفاده شده است و به‌دلیل ابعاد مناسبی که دارد می‌توان از آن برای کفش‌های پاشنه بلند نیز استفاده کرد.

شجاع‌الدینی تأکید کرد: این کار جهادی با پشتیبانی و پیگیری محمد فلاحتی فرمانده حوزه امام رضا(ع) کشکوئیه انجام شده که چنین اقداماتی جای تقدیر دارد.

انتهای پیام
captcha