خیر ایرانی مقیم آمریکا حمایت از ۱۵۹ یتیم کرمانی را عهده‌دار شد
کد خبر: 3899691
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

خیر ایرانی مقیم آمریکا حمایت از ۱۵۹ یتیم کرمانی را عهده‌دار شد

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: یک خیر ایرانی مقیم آمریکا در ایام ماه رمضان امسال حمایت ۱۵۹ یتیم بدون حامی تحت حمایت این نهاد ساکن در این استان را عهده‌دار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از کمیته امداد استان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: یک نفر حامی نیکوکار ایرانی مقیم آمریکا حمایت تعداد زیادی از فرزندان یتیم تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور را بر عهده دارد و ماهیانه مبالغی را به حساب ایتام تحت تکفل خود واریز می‌کند.

وی در ادامه از کمک 10 میلیون تومانی مجمع خیران ایرانی مقیم اتریش به مددجویان منطقه محروم زهکلوت از توابع رودبار جنوب خبر داد و افزود: با اهدای این مبلغ 100 سبد غذایی خریداری و بین نیازمندان کپرنشین منطقه زهکلوت توزیع شد.

صادقی تصریح کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا، 300 سبد کالا به ارزش 30 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تا‌کنون با کمک مجمع خیران ایرانی مقیم اتریش تهیه و بین خانوارهای مددجو و نیازمند بخش زهکلوت توزیع شده است.

وی بیان کرد: طی اسفند‌ماه سال گذشته نیز ۶۴ سبد غذایی به ارزش شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان توسط این انجمن بین خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت استان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha