اقدام مواکب نسبت به احداث ساختمان برای رفاه حال زائران در چذابه
کد خبر: 3981063
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

اقدام مواکب نسبت به احداث ساختمان برای رفاه حال زائران در چذابه

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشت آزادگان گفت: با تلاش و ایثارگری‌های مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی مستقر در پایانه چذابه، علی رغم وجود مشکلات ناشی از کرونا اغلب مواکب اقدام به ساخت و ساز و تکمیل ساختمان برای تامین رفاه و آسایش زائرین اربعین کرده‌اند.

اغلب مواکب مستقر در چذابه نسبت به احداث و تکمیل ساختمان موکب اقدام کرده اندبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، کریم کنانی، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشت آزادگان در دومین جلسه ستاد اربعین حسینی این شهرستان که سه شنبه 8 تیر برگزار شد، گفت: بحمدالله با تلاش و ایثارگری‌های مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی مستقر در پایانه چذابه علی رغم وجود مشکلات ناشی از کرونا اغلب مواکب اقدام به ساخت و ساز و تکمیل ساختمان برای تامین رفاه و آسایش زائرین اربعین کرده‌اند.

کنانی افزود: همچنین تعدادی از این مواکب در حد توان مالی خود برای رفاه بیشتر زائرین با نصب و راه اندازی سیستم‌های خنک کننده محیط ساختمان و نصب آبسردکن خود را آماده پذیرایی از زائرین اربعین امسال می‌کنند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشت آزادگان گفت: با توجه به لزوم هم اندیشی و ارائه توصیه‌های لازم به مدیران و خادمین مواکب، ستاد شهرستان دشت آزادگان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مسئولان امور اربعین ستاد کشوری کرده بود.

کنانی در پایان با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری اموال مواکب درخواست کرد مسئولان مربوطه تدابیر لازم را برای امنیت اموال مواکب اتخاذ کنند.

انتهای پیام
captcha