اعلام محدودیت‌های دوباره کرونایی در لرستان / دورکاری کارکنان برقرار شد
کد خبر: 3981648
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

اعلام محدودیت‌های دوباره کرونایی در لرستان / دورکاری کارکنان برقرار شد

استاندار لرستان با اشاره به تغییر زنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان از اعمال محدودیت‌های جدید و دورکاری کارکنان ادارات خبر داد.

اعلام محدودیت‌های کرونایی در لرستان/ دورکاری کارکنان ادارات برقرار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، ۱۲ تیرماه در جلسه ستاد کرونای استان با بیان اینکه روند شیوع بیماری در استان صعودی شده، است، اظهار کرد: طبق شرایط کنونی استان انواع محدودیت‌ها جهت مقابله با بیماری کرونا در استان برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای قرمز استان حضور کارکنان به‌صورت دو سوم دورکاری و در اداراتی که خدمات ضروری وجود دارد بایستی به‌صورت یک دوم حضور داشته باشند، افزود: استفاده از ماسک همچنان اجباری است و در ورودی ادارات باید این موضوع کنترل جدی شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی موجب اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی می‌شود، افزود: کنترل‌های لازم توسط پلیس در این زمینه به‌طور جدی انجام می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه رستوران‌ها در وضعیت قرمز از ارائه خدمات در محل خودداری کرده و به‌صورت بیرون‌بر فعالیت کنند خواستار نظارت کامل بر اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مشاغل و اصناف شد.

انتهای پیام
captcha