پذیرش 42 دانشجو در دانشکده علوم قرآنی ملایر
کد خبر: 4001638
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

پذیرش 42 دانشجو در دانشکده علوم قرآنی ملایر

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر از ثبت نام 42 دانشجوی جدید در این دانشکده برای سال تحصیلی جاری خبر داد.

پذیرش 42 دانشجو در دانشکده علوم قرآنی ملایرحجت‌الاسلام حسنعلی نوروزی، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به اینکه دانشکده علوم قرآنی ملایر امسال نیز پذیرش دانشجوی جدید را داشته است، اظهار کرد: با اعلام تعداد سهمیه پذیرش دانشجو این دانشکده امسال در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث 42 دانشجو را پذیرش می‌کند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 21 نفر آقا و 21 نفر خانم هستند، گفت: ثبت‌نام از دانشجویان در حال انجام و طبق مدارکی که از دانشجویان خواسته شده باید هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نوروزی با اشاره به اینکه کلاس‌های ترم اول این دانشکده امسال نیز به‌صورت غیرحضوری خواهد بود و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشکده انجام شده است، گفت: کلاس‌های دانشکده روزهای آینده آغاز خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به سابقه فعالیت این دانشکده، به‌عنوان یکی از ۱۸ شعبه دانشگاه‌ علوم و معارف قرآن در سطح کشور، افزود: در حال حاضر با پذیرش تعداد دانشجویان جدید 190 نفر در مقطع کارشناسی و کارشناسی در این دانشکده در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر افراد بومی از استان‌های هم‌جوار و نقاط مختلف کشور نیز در این دانشکده دانشجو پذیرش شده است، افزود: فعالیت این مرکز روزانه و به‌صورت رایگان است و تمام تسهیلاتی را که وزارت علوم برای دانشکده‌های دولتی کشور در نظر دارد در این دانشکده نیز وجود دارد.

نوروزی یادآور شد: اساتید دانشکده از بهترین اعضای هیئت‌ علمی و همگی با مدرک دکترا هستند که امیدواریم مانند ترم‌های گذشته ترم اول را که به‌صورت مجازی است با موفقیت برای دانشجویان برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha