رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان
کد خبر: 4001980
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان از رونمایی از پوستر پنجمین حشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان خبر داد.

رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی مسلمان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان، امروز، 11 مهرماه در نشست مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با بیان اینکه از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان رونمایی شد گفت: فراخوان این جشنواره از امروز منتشر و خبرنگاران و رسانه‌های فعال استان می‌توانند در آن با اسال آثار شرکت نمایند.

وی ادامه داد: این جشنواره در دوره اول با رقابت 200 اثر در استان آغاز شد که در این راستا جشنواره رسانه‌ای ابوذر سال به سال از نظر کمی و کیفی ارتقا یافته و هر سال شاهد استقبال گسترده رسانه‌ها و خبرنگاران از آن هستیم.

مسلمان با بیان اینکه جشنواره پنجم نیز در قالب‌های مختلف خبر، مصاحبه، تیتر، یادداشت، پادکست، موشن‌گرافیک و ... برگزار می‌شود گفت: موضوعات این جشنواره نیز برگرفته از دغدغه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسایل و مشکلات جامعه است.

وی، با تأکید بر اینکه جشنواره پنجم رسانه‌ای ابوذر در 9 موضوع مختلف برگزار می‌شود متذکر شد: مهمترین هدف در برگزاری این جشنواره جریان‌سازی رسانه‌ای در جامعه و ایجاد رقابت بین اصحاب رسانه در تولید محتوی مناسب با توجه به دغدغه‌ها و مسایل جامعه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سمنان در پایان متذکر شد: این جشنواره با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران، معاونت فرهنگی سپاه، بسیج هنرمندان، دانش‌آموزی و دانشجویی و نیز دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha