چهاردهمين جشنواره «حضرت علی‌اكبر(ع)» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4020834
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

چهاردهمين جشنواره «حضرت علی‌اكبر(ع)» در زنجان برگزار می‌شود

مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری چهاردهمين جشنواره حضرت علی‌اكبر(ع) و تجليل از سربازان برتر اين نهاد خبر داد.

رضایی مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، محسن رضایی، مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، 23 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمين جشنواره حضرت علی‌اكبر(ع) و تجليل از سربازان نمونه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار می‌شود.

وی تصريح كرد: تجلیل، تکریم و ارائه الگو‌های موفق و برتر به جامعه سربازان نیرو‌های مسلح و فرهنگسازی با تأکید بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و ملی، ارتقای روحیه و انگیزه خدمت سربازان، تقویت نگرش مثبت و ارتقای رفتاری فرماندهان، مسئولان و کارکنان نسبت به جامعه سربازان برخی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بيان اينكه اين جشنواره در سطح نواحی و شهرستانی تدارک دیده شده است، ابراز كرد: این جشنواره هر سال با ارتقای نشاط و پویایی و هویت‌بخشی به جامعه سربازان، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری آنان، ارتقای سطح منزلت و قداست خدمت وظیفه عمومی در جامعه، تقویت و تعمیق وحدت، زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان و کمک در جهت رشد هدفمند آنان، شناسایی جوانان سرباز مستعد و توانمند برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تجليل از سربازان نمونه، خانواده شهدای سرباز، پايوران و كميته‌های برتر در راستای اجرای جشنواره بخشی از برنامه‌های جشنواره مذكور است.

رضایی با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) روز پنجشنبه بیست و پنجم آذر ماه سال جاری در محل سالن سالن نور واقع در مجتمع شهید عطایی استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: سخنران این برنامه سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان است.

انتهای پیام
captcha