راه‌اندازی پویش ختم قرآن در لرستان / ۱۰۰ محفل قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4027247
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد:

راه‌اندازی پویش ختم قرآن در لرستان / ۱۰۰ محفل قرآنی برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به راه‌اندازی پویش ختم قرآن در این استان، گفت: تا ۲۲ بهمن ۱۰۰ محفل قرآنی در لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به عملیاتی شدن برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب در استان، اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی در سطح استان لرستان امسال از سالروز شهادت سردار سلیمانی آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش قرآنی ختم قرآن کریم و برگزاری ده‌ها محفل، کرسی تلاوت و ختم قرآن در لرستان، ادامه داد: با توجه به تشکیل کمیته‌های قرآنی در تمام شهرستان‌های استان لرستان پویش ختم جمعی قرآن کریم و ده‌ها محفل و کرسی تلاوت در تمام شهرستان‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

جعفر‌پور با تأکید بر اینکه این پویش از سالروز شهادت سردار سلیمانی آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت، هدف اصلی این پویش ختم قرآن در لرستان و برنامه‌های جنبی آن اعم‌ از محافل قرآنی، کرسی‌های تلاوت، جلسات خانگی قرآن و ختم صلوات را تکریم و بزرگداشت مقام سردار دل‌ها برشمرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی با رنگ و بوی سردار سلیمانی برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف دیگر با توجه به کاهش آمار ابتلا به کرونا و وضعیت رنگ‌بندی مناسب کرونایی در شهرستان‌ها، توسعه و گسترش و از سر گرفتن فعالیت‌های قرآنی در مؤسسات، خانه‌های قرآن و در جلسات تأسیس شده قرآنی است و تا ۲۲ بهمن ۱۰۰ محفل، کرسی تلاوت، جلسات خانگی در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha