فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر «شهد شهود» منتشر شد
کد خبر: 4036297
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر «شهد شهود» منتشر شد

دومین پوستر و فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر «شهد شهود» با هدف گرامیداشت ایثار و مقاومت شیر زنان کشور در اندیمشک رونمایی شد.

رونمایی از پوستر و فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، دومین دوره جشنواره ملی شعر «شهد شهود» با هدف گرامیداشت ایثار و مقاومت شیر زنان کشور عزیزمان ایران در دفاع مقدس و نقش آنان در پشتیبانی جنگ تحمیلی در گستره ملی، اسفند ماه 1400 در اندیمشک برگزار خواهد شد.

حسین علیپور، دبیر دومین جشنواره ملی شعر «شهد شهود»، ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در آفرینش آثاری با موضوع مادران شهدا توسط شاعران کشور یکی از اصلی ترین محورهای این جشنواره را تبیین و زنده نگه داشتن ایثار و فداکاری مادران شهدا دانست.

وی درباره شرایط کلی شرکت در این جشنواره اظهار کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند. دبیرخانه، ارسال کننده را صاحب اثر می‌شناسد و در صورت اثبات خلاف آن، اثر مربوط از روند داوری حذف خواهد شد. حق ویرایش آثار برای چاپ در مجموعه شعر جشنواره و سایر محصولات تبلیغی، نزد دبیرخانه جشنواره ملی «شهد شهود»، محفوظ است. ارسال اثر، به منزله پذیرش مقررات جشنواره است و از راه‌یافتگان به مرحله پایانی جشنواره در مراسم اختتامیه دعوت به عمل خواهد آمد.

علیپور افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند در همه قالب‌های شعری کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و ...) و نو (نیمایی، سپید، و...) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواه حداکثر تا 20 اسفند 1400 خواهد بود. 

دبیر جشنواره «شهد شهود» ضمن اشاره به شرایط ارسال آثار عنوان کرد: شاعران از دو طریق سایت به نشانی www.shahdeshohod-festival.ir و ایمیل جشنواره به نشانی shahdeshohod.festival@gmail.com می‌توانند آثار خود را برای دبیرخانه دومین جشنواره شعر شهد شهود ارسال کنند.

وی اظهار کرد: شاعرانی که قصد ارسال اثر از طریق ایمیل را دارند باید آثار را به صورت تایپ شده در محیط ورد با قلم B zar و اندازه 14 به دبیرخانه ارسال کنند. ذکر نام و نام خانوادگی، کد ملی، استان، شهر محل سکونت، شماره تلفن شاعر در صفحه اول، الزامی است.

علیپور گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.shahdeshohod-festival.ir کنند.

انتهای پیام
captcha