جمهوری اسلامی نیازمند مدیران پرهیزکار است
کد خبر: 4049402
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
حجت‌الاسلام نکونام:

جمهوری اسلامی نیازمند مدیران پرهیزکار است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به مدیران پرهیزکار نیازمند است، نباید فکر کنیم که مسئولان دست نیافتنی هستند زیرا این مسئله یأس‌آفرین است.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ۲۵ فروردین‌ماه در اولین شورای اداری چهارمحال و بختیاری در سال‌جدید با اشاره به اینکه شرایط برای پاکسازی روح در ماه مبارک رمضان فراهم است، اظهار کرد: مسئولیت بر دوش مدیران سنگینی می‌کند، برای اینکه این بار را تحمل کنیم، باید از ماه مبارک رمضان برای عمل به رسالت سنگین بهره کافی ببریم.

نکونام افزود: مسئولان باید باور کنند که در یک نظام اسلامی مسئولیت دارند، نظام جمهوری اسلامی با همه نظام‌های دنیوی در جهان  متفاوت است، باید این معنا در همه مدیران شکل بگیرد که در نظامی خدمت می‌کنند که در راستای نظام انبیای الهی است.

وی با بیان اینکه انبیا الهی در حکومت دینی به دستورات الهی پایبند بودند، توضیح داد: این ائمه بزرگوار اجازه نمی‌دادند که جامعه از آرمان‌های الهی تخطی کند، باید تمامی مدیران در نظام ولایی به این باور برسند که دستورات الهی بر هر مسئله‌ای ارجح است، مسئولان باید خود را برای خدمت در این راستا آماده کنند.

نکونام در ادامه با اشاره به اینکه مسئله صبر و تقوا از موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری به مسئولان بود، تصریح کرد: مسئولان باید نگاه دور و نزدیک به مسائل داشته باشند، مدیران باید پرهیزکاری و زهد را دستور کار قرار دهند تا کارگزار درستی برای نظام اسلامی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به مدیران پرهیزکار نیازمند است، نباید فکر کنیم که مسئولان دست نیافتنی هستند، این مسئله یأس‌آفرین است، باید عزم خود راجزم کنیم، نباید اسیر روزمرگی شویم بلکه باید شهدایی زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در کلان با سایر نظام‌ها متفاوت است، گفت: دولت‌ها با شعارهای مختلف بر سر کار آمدند، در مقاطعی دولت‌هایی بر سر کار آمدند که آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیاده کنند، کارگزاران دولت سیزدهم باید با سایر دولت‌ها متفاوت باشد، این دولت امیدآفرینی کرده است و همه مدیران باید همراه و متعهد به آرمان‌های جمهوری اسلامی باشند.

نکونام افزود: مسئولان دولت سیزدهم باید خود را به آرمان‌های جمهوری اسلامی متعهد بدانند و تلاش خود را به‌کار بگیرند تا دولت به مقصد برسد، اگر مسئول عمدی و یا سهوی نقش و وظیفه خود را به‌خوبی ایفا نکند، جفا در حق مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: مدیران خود را با شرایط وفق دهند، مجموعه را برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم به میدان بیاورند تا دولت در حل مشکلات و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی موفق شود.

انتهای پیام
captcha