تجمع دانشجویان سیستان و بلوچستان در مقابل کنسول‌گری افغانستان
کد خبر: 4049515
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
عصر امروز صورت گرفت؛

تجمع دانشجویان سیستان و بلوچستان در مقابل کنسول‌گری افغانستان

مسئول هسته بین‌الملل بسیج‌دانشجویی سیستان‌وبلوچستان، گفت: جمعی از دانشجویان و انقلابیون استان، با حضور در مقابل درب کنسول‌گری افغانستان با اهدای تعدادی شاخه گل، بر همبستگی و وحدت میان دو کشور تاکید کردند.

مصطفی‌خواجه‌درگی، در حاشیه این‌تجمع، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: اتفاقات اخیر مشهد، کابل و دیگر شهر‌ها که اخیرا به وقوع پیوست، قلب هر انسان آزاده‌ای را جریحه‌دار کرد.

وی اضافه کرد: از این اتفاقات اندوهگین هستیم، مدتی است دست‌هایی در اطراف مرز کشور مشترک ایران و افغانستان، در تلاش برای اختلاف‌افکنی و جدایی دو ملت هستند.

خواجه‌درگی تصریح کرد: سابقه دشمنی مشترک با استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار در جنگ افغانستان و مبارزه ۴۰ ساله با ایران، این گمان را پررنگ‌تر می‌کند که مغز متفکر این اتفاقات اتاق فکر استکبار و صهیونیسم جهانی است.

وی بیان کرد: به‌راستی دشمن چگونه می‌توانند در اذهان کوته‌فکر خود نقشه جدایی این دو ملت را به‌پرورانند؟، حقیقتا آنان یک روح در دو بدن هستند.

وی اظهار کرد: مرزهای مشترک دو کشور، نقطه تلاقی آغوش بوده و نقطه جدایی ملت‌های ایران و افغانستان نیست، ساکنان دو کشور با اقدامات هوشمندانه خود، نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و از این امتحان الهی سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام
captcha