برگزاری اولین دوره تربیت مربی قرآن کریم «مهدالرضا»
کد خبر: 4050219
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

برگزاری اولین دوره تربیت مربی قرآن کریم «مهدالرضا»

اولین دوره تربیت مربی قرآن کریم «مهدالرضا» به صورت حضوری و فشرده با اعطای گواهینامه آستان قدس رضوی و دانشگاه قم با پذیرش محدود برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی قرآن کریم «مهدالرضا»به گزارش ایکنا از قم، به همت کانون خادمیاران رضوی استان قم و معاونت فرهنگی دانشگاه قم، اولین دوره تربیت مربی قرآن کریم «مهدالرضا» به صورت حضوری و فشرده با اعطای گواهینامه آستان قدس رضوی و دانشگاه قم با پذیرش محدود برگزار می‌شود.

این دوره به مدت یک هفته و 40 ساعت، بعدازظهرها از ساعت 13 الی 19 در محل دانشگاه قم واقع در بلوار الغدیر و با تدریس مبدع روش آموزش قرآن به کودکان، استاد محسنی برگزار می‌گردد.

شرایط برگزاری این دوره شامل مدرک دیپلم و تسلط به روانخوانی قرآن کریم، حضور منظم و مستمر، همکاری با کانون قرآن خادمیاران رضوی و پرداخت مبلغ 180 هزار تومان به عنوان شهریه است.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مزایای مختلف شامل ارائه مدرک معتبر از طرف آستان قدس رضوی و دانشگاه قم، به کارگیری نیروهای موفق در برنامه‌های مهدالرضا، ثبت فعالیت در مصداق مهدالرضا، ارائه رایگان کتاب‌های آموزشی دوره بهره‌مند می‌شوند.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام دوره تا تاریخ شروع کلاس‌ها که متعاقبا اعلام می‌شود، ادامه دارد؛ علاقمندان جهت ثبت‌نام به سامانه قرآنی آستان قدس رضوی به آدرس https://markazquran.razavi.ir مراجعه کنند.

هم‌چنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با این دوره با شماره 09123516651 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha