افتتاح نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی در شهرکرد
کد خبر: 4051077
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

افتتاح نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی در شهرکرد

نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی در فرهنگسرای شهرکرد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و فعالان قرآنی در 25 غرفه افتتاح شد؛ این نمایشگاه به‌مدت یک هفته پذیرای علاقه‌مندان به این آثار است.

نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نمایشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی در فرهنگسرای شهرکرد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و فعالان قرآنی، امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در 25 غرفه افتتاح شد، این نمایشگاه به‌مدت یک هفته پذیرای علاقه‌مندان به این آثار است.

ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی در شهرکرد با تأکید بر اینکه برای نشر احکام قرآن باید از تمامی امکانات استفاده کنیم، اظهار کرد: ظرفیت‌های بزرگی در استان برای انجام کارهای فرهنگی به‌ویژه در حوزه قرآن وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: هنرمندان، پیشکسوتان عرصه‌ تولید آثار قرآنی، گروه‌های تواشیح و هنرهای نمایشی اتفاقات خوبی را در تولید آثار قرآنی رقم زده‌اند و اصحاب رسانه نیز همواره حامی فعالان قرآنی بوده‌اند.

وی تأكید کرد: در نمایشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی در شهرکرد فرصتی برای نشر احکام قرآنی فراهم شده است، باید از تمامی ظرفیت‌ها برای این کار استفاده کنیم.

شریفی تأکید کرد: نقاط ضعف و قوت در بحث تولید محتوا در نمایشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی به متولیان برگزاری این نمایشگاه یادآوری شود، نظرات مردم در این حوزه بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام
captcha