تحقق جهاد تبیین از ضرورت‌های جامعه است
کد خبر: 4079433
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

تحقق جهاد تبیین از ضرورت‌های جامعه است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: یکی از ضرورت‌های جامعه امروز، تحقق جهاد تبیین است.

جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ظهر امروز، ۲۹ مردادماه، در نشست خبری که با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران برگزار شد، اصحاب رسانه را مجاهدان جهاد تبیین برشمرد و گفت: جهاد تبیین، راه مقابله با جنگ ادراکی دشمن است.

وی با یادآوری اینکه دشمن با فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم، ادامه داد: به همین خاطر یکی از ضرورت‌های انکارناپذیر جامعه امروز، تحقق جهاد تبیین است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه اساس حرکت انقلاب اسلامی بر اساس حرکت انبیای الهی بوده، اما دشمن به دنبال القای این مطلب است که اصل مسیر اشتباه است، خاطرنشان کرد: در اینجا نقش رسانه پررنگ می‌شود؛ چرا که اصحاب قلم در خط مقدم در حال مجاهدت در این حوزه هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه زنان غیور زنجانی اولین گروهی بودند که به ‌طور مستقل در روزهای قبل از انقلاب به خیابان آمده و تظاهرات کردند، اظهار کرد: در ایام جنگ نیز رزمندگان این خطه در ۴۶ عملیات خط‌شکن حضور داشتند و مناطق جنگی شاهد رشادت‌های این دلیرمردان در این صحنه بود.

کرمی در ادامه بر پشتیبانی مردم زنجان از ولی‌فقیه تاکید و عنوان کرد: در ایامی که در کشور شاهد فتنه بودیم، زنجانی‌ها اولین گروهی بودند که وارد عرصه شده و در حمایت از نظام و انقلاب به خیابان آمدند و صحنه‌های باشکوهی را تداعی کردند و قطعاً در این روشنگری‌ها اهل رسانه نقش به سزایی را بر عهده داشتند.

انتهای پیام
captcha