ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان ضروری است
کد خبر: 4096139
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
امام جمعه بخش بهاران:

ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان ضروری است

امام جمعه بخش بهاران بر لزوم ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: دانش‌آموزان بايد با تلاش و كوشش در راه تحصيل علم و تحقيق و پژوهش در زمينه‌های علمی نقشه دشمنان را بر آب كنند.

مراسم شهدای شاهچراغ در مدرسه ابتدای خوارزم سرخنکلاته با حضور امام جمعه بخش بهارانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام علی رضازاده، امام جمعه بخش بهاران در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ شیراز که روز گذشته، 9 آبان در مدرسه شهید خوارزم سرخنکلاته که با حضور مسئولان مدرسه برگزار شد، گفت: دشمنان قسم خورده نظام در تمام دوران انقلاب دست از دشمنی برنداشتند و نخواهند داشت و چیزی که شاهد بودیم یک جنگ همه جانبه از همه ظرفیت‌ها با برنامه‌ریزی دقیق دشمنان بود.

وی تصریح کرد: سؤال اینجاست کسانی که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای بندگی خدا جمع شده بودند، چه گناهی داشتند که تروریست‌ها آنها را به خاک و خون کشیدند.این حادثه ناگوار قلب همه ما را به درد آورد، اگر امنیت دچار خدشه شود هیچ اقدام اقتصادی و فرهنگی پیش نخواهد رفت.

امام جمعه بخش بهاران بر رعايت اصول اخلاقی و اعتقادی توسط دانش‌آموزان در خانواده و جامعه تأكيد كرد و افزود: شما دانش‌آموزان باید با عمل خود دشمنان را مأيوس کنید و بايد در مقابل دشمنان كه همواره در پی گمراه ساختن هستند آگاه باشيد تا ايمان و اعتقادات شما را نسبت به دين و نظام اسلامی ضعيف نکنند.

حجت‌الاسلام رضا‌زاده با بیان اینکه تحصيل خوب و آگاهانه و با‌بصيرت بهترين سلاح در مقابله با دشمنان است، چراكه هر آنچه امروز ياد بگيريد، آينده شما و جامعه را خواهد ساخت، تصريح كرد: دانش‌آموزان بايد با تلاش و كوشش در راه تحصيل علم و تحقيق و پژوهش در زمينه‌های علمی نقشه دشمنان را بر آب كنند.

امام جمعه بخش بهاران تصریح کرد: برقراری امنیت پایدار در جامعه مسئولیت خطیری است كه همه افراد جامعه باید به درستی نقش خود را ایفا كنند.

وی همچنین بر لزوم ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان از طریق مشاركت آنها در فعالیت‌های دینی، فرهنگی و مذهبی تأكید كرد.

انتهای پیام
captcha