عبور از بحران‌های نو‌ظهور در گرو بصیرت دینی است
کد خبر: 4190894
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
حجت‌الاسلام حسین دهنوی:

عبور از بحران‌های نو‌ظهور در گرو بصیرت دینی است

مدرس علوم تربیتی و مشاوره تشکل‌های دینی و دانشگاهی گفت: داشتن بینش اجتماعی و بصیرت دینی لازمه عبور از بحران‌های نو‌ظهور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین دهنوی

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین دهنوی، کارشناس علوم تربیتی و مشاوره در تشکل‌های دانشجویی و فرهنگی،  در «کارگاه آموزشی و دوره بصیرت‌افزایی ویژه زوجین» در جمع خانواده‌های پدافندی در منطقه پدافند هوایی جنوب کشور اظهار کرد: کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان باید آگاه‌ترین نفرات جامعه باشند چرا که با بینش اجتماعی و بصیرت دینی به مسائل مختلف جامعه می‌توان از بحران‌های نوظهور با موفقیت عبور کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران الگویی بزرگ برای جهان به منظور اهمیت دادن به مقوله ارزشمند معنویت و هویت در نظام خانواده است، چه بسا تربیت انسان در خانواده که محبوب‌ترین و عزیز‌ترین بنیان نزد پرودگار است.

مدرس علوم تربیتی و مشاوره تشکل‌های دینی و دانشگاهی با اشاره به پایگاه اجتماعی و اهمیت نهاد خانواده، تصریح کرد: روابط سالم‌ میان ‌اعضا خانواده موجب تحکیم خانواده و سالم و صالح شدن فرزندان است.

حجت‌الاسلام دهنوی افزود: اگر پیشرفتی و اقتداری در یگان‌های نظامی وجود دارد، بخش عظیمی از آن مرهون همسران و خانواده‌های محترم هستیم که در هر شرایطی همراه نیروهای جان بر کف هستند.

یادآور می‌شود، «کارگاه آموزشی و دوره بصیرت‌افزایی ویژه زوجین» در جمع خانواده‌های یگان پدافندی ارتش در منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از ۹ دی‌ماه، شروع شده است و به مدت سه روز ادامه دارد.

حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha