بصیرت، سلاح مبارزه نسل جدید با توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: 4096678
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

بصیرت، سلاح مبارزه نسل جدید با توطئه‌های دشمنان است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بصیرت سلاح مبارزه نسل جدید با توطئه‌های دشمنان است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در جمع دانش‌آموزان ابهری، شهادت محمدحسین فهمیده را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: فهمیده با بستن نارنجک به کمر و شهادت خود درس ایثار و از خودگذشتگی را به ملت ایران آموخت.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز سیزدهم آبان، تصریح کرد: سیزدهم آبان‌ماه‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی است که وجه مشترک همه آن‌ها «استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی» ملت مبارز و مقاوم ایران اسلامی است.

این مسئول با توضیح اینکه بدون تردید سیزدهم آبان و بهره‌مندی از پیام‌های آن رمز ماندگار موفقیت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی است، تاکید کرد: ماهیت جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است و امروز استکبارستیزی جزو ضروریات و الزامات کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور، متذکر شد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی باید با اتکای به خود و تحصیل و تهذیب، گوی سبقت را در همه عرصه‌ها به دست گیرند تا شاهد ساختن آینده‌ای خوب و قوی برای کشورمان باشیم.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، ادامه داد: باید نسل امروز بصیرت خود را نسبت به دشمن تقویت کند تا در خنثی کردن هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان با بصیرت انقلابی و اسلامی خود، موفق و پیروز شوند.

این مسئول تلاش برای رفع فتنه را وظیفه همیشگی ملت ایران خواند و خاطرنشان کرد: امروزه نیز همه فتنه‌ها، جنگ‌ها و خباثت‌ها در عالم توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار صورت می‌پذیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: بصیرت انقلابی همه آحاد جامعه به خصوص نسل جوان باید تقویت شود تا مانع از وقوع حوادثی همچون اغتشاشات اخیر در کشور شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر نیز در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این روز را خاطره‌ای غرورانگیز برای ملت ایران خواند و اظهار کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باید به خوبی گرامی داشته شود.

مجید مرادی با تأکید بر لزوم گرامی داشتن هرچه بیشتر ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، عنوان کرد: این روز نماد ایستادگی در برابر آمریکای جنایتکار است که نه تنها توسط دانشجویان و دانش‌آموزان بلکه باید از سوی همه ملت ایران گرامی داشته شود.

این مسئول تاکید کرد: دانش آموزان باید با بهره‌گیری از الگوی شجاعت و رشادت حسین فهمیده در راه خدمت به کشور گام بردارند و آن را تقویت کنند.

انتهای پیام
captcha