حجاب بهانه دشمنان برای مقابله با ایران قوی است
کد خبر: 4097406
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

حجاب بهانه دشمنان برای مقابله با ایران قوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مشکل دشمنان حجاب نیست بلکه مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است.

بیگدلی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان صبح امروز ۱۵ آبان در یادواره ۳۶ دانش‌آموز شهید شهرستان خدابنده ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و تسلیت شهادت شهدای حرم حضرت شاه‌چراغ(ع) و با اشاره به هجمه‌ها علیه حجاب اسلامی توسط دشمنان، اظهار کرد: مشکل دشمنان حجاب نیست بلکه مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن جلوگیری از پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف است، بیان کرد: موضوعی که دشمن نمی‌تواند تحمل کند، یک ایران مقتدر است که در عرصه‌های بین‌المللی حرف اول را در منطقه می‌زند و اخیراً با شرکت در پیمان‌های مختلف جهانی و بین‌المللی، وارد عرصه‌ای شده که دیگر هیچ برخوردی در تقابل با این ایران قوی اثرگذار نیست.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به پیشرفت‌های فراوان کشورمان در عرصه‌های مختلف پس از انقلاب، تاکید کرد: پیشرفت‌های دانشمندان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، بنیادی و نظامی باعث شده است تا ایران اسلامی در جهان بدرخشد.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های دسمنان علیه کشورمان در حوزه‌های مختلف به ویژه تهاجم فرهنگی علیه جوانان و نوجوان‌مان، افزود: زمانی که دشمنان متوجه شدند که دیگر نمی‌توانند در عرصه‌های نظامی، علمی، پزشکی و اقتصادی با ایران عزیز مقابله کنند به سمت مسائل فرهنگی رفته و با تحریک احساسات جوانان و نوجوانان ما باعث بروز برخی مشکلات در جامعه می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به فضای مجازی و ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان در این فضا، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی با فضای مجازی که در اختیار دارند به طور مستمر برای ایجاد هجمه در کشور اخبار دروغ و کذب انتشار می‌دهند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با توضیح اینکه دشمن با هر توطئه و فتنه‌ای به دنبال لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره با شکست مواجه شده است، خاطرنشان کرد: مردم ما همواره با هوشیاری و بصیرت خود این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha