شکست دشمنان در حوزه‌های مختلف مهم‌ترین دلیل دشمنی آنان با بسیج است
کد خبر: 4101535
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

شکست دشمنان در حوزه‌های مختلف مهم‌ترین دلیل دشمنی آنان با بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها با ایثار و اخلاص و بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی در حال خدمت‌رسانی به هموطنان‌مان هستند، گفت: شکست دشمنان در حوزه‌های مختلف مهم‌ترین دلیل دشمنی آنان با بسیجیان است.

بسیج

سرهنگ محمدحسین سلیمی فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به فرارسیدن پنجم آذرماه سال‌روز صدور فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل، عنوان کرد: امروز بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به حضور موثر بسیجیان در تمامی صحنه‌های انقلاب، تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که از روز تشکیل آن تاکنون برکات زیادی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها با ایثار و اخلاص و بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی در حال خدمت‌رسانی به هموطنان‌مان هستند، تاکید کرد: از روزی که این نهاد با فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد بسیج همواره خود را فدای ملت کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه شده‌اند، تصریح کرد: همین امر باعث بغض و کینه دشمنان از بسیجیان شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه در پایان از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، عطر‌افشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، شرکت بسیجیان در نمازجمعه، همایش گردهمایی بسیجیان در سپاه شهرستان سلطانیه از جمله برنامه‌های شاخص برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام
captcha