مراسم یادوار ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده برگزار شد
کد خبر: 4107601
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

مراسم یادوار ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده برگزار شد

مراسم یادوار ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد.

سردار طهماسبی

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، صبح امروز ۲۶ در مراسم یادوار ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده که همزمان با ایام فاطمیه در پایگاه امام مجتبی(ع) حوزه شهید بهشتی شهر قیدار برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام انقلاب، اظهار کرد: یادواره شهدا در راستای گرامی‌داشت و یادآوری رشادت، حماسه و شهادت‌طلبی مردم شهرستان خدابنده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال ۵۷ در یک مقطع حساس و یک نقطه استراتژیک به پیروزی و به ثمر رسید، اظهار کرد: از این انقلاب به‌ عنوان مهم‌ترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام نام برده می‌شود.

این مسئول با ذکر اینکه انقلاب اسلامی در نقطه‌ای از جهان به وقوع پیوست که شاید دشمنان و در رأس آن شیطان بزرگ متصور نبودند که این انقلاب رخ دهد، ادامه داد: دشمنان پیروزی انقلاب را چالش و مانعی جهت چپاول خود و احیاگر دین اسلام می‌دانستند و از همان اوان پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی جهت ساقط کردن این انقلاب کوتاهی نکردند.

طهماسبی با تاکید بر اینکه توطئه علیه کشورمان از همان روزهای آغازین انقلاب شروع شد، تصریح کرد: دشمنان دیدند که این انقلاب بیدی نیست که با این بادها بلرزد به همین خاطر به یورش و تهاجم خارجی روی آوردند و صدام و رژیم بعث تا دندان مسلح شده را با حمایت‌های ابرقدرت‌ها در مقابل انقلاب قرار دادند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با قدردانی از صبر خانواده‌های معظم شهدا که حاصل خون آنان این انقلاب است که امروز به خار چشم دشمنان تبدیل شده است، گفت: امنیت و آرامش کشورمان مدیون خون پاک شهدا است.

انتهای پیام
captcha