تصویب 71 طرح فرهنگی و قرآنی در سمنان
کد خبر: 4115632
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

تصویب 71 طرح فرهنگی و قرآنی در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تصویب ۷۱ طرح فرهنگی، هنری و قرآنی ویژه شهرستانها در قالب تبصره ۱۴ در این استان خبر داد.

تصویب 71 طرح فرهنگی و قرآنی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امروز، 28 دی، در نشست کمیته استانی تبصره ۱۴ به منظور بررسی طرح های ارائه شده موسسه‌های فرهنگی هنری و قرآنی شهرستانهای مختلف استان سمنان، گفت: در این نشست روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هشت شهرستان طرحهای مصوب در کمیته‌های شهرستانی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این نشست اجرای ۲۸ طرح برای شهرستان سمنان، ۱۲ طرح برای شاهرود، ۱۰ طرح برای شهرستان دامغان، هفت طرح برای شهرستان گرمسار، پنج طرح برای میامی، پنج طرح در شهرستان مهدیشهر و چهار طرح برای شهرستان سرخه مطرح شد و پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

فلاح درخصوص طرحهای شهرستان آرادان اظهار کرد: مقرر شد طرحهای این شهرستان در نشست دیگری بررسی و تصویب شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اختصاص بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تبصره ۱۴ به استان سمنان خبر داد و افزود: از این رقم ۷۸۰ میلیون تومان به شهرستانها اختصاص یافت که بر اساس شاخص جمعیت توزیع شده است.

یادآور می‌شود کمیته استانی تبصره ۱۴ به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دبیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، حوزه‌های علمیه و تبلیغات اسلامی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha