۱۵ هزار کنشگر در جشنواره «چله انقلاب» لرستان شرکت کردند
کد خبر: 4120983
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

۱۵ هزار کنشگر در جشنواره «چله انقلاب» لرستان شرکت کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به شرکت بیش از ۱۵ هزار کنشگر در جشنواره چله انقلاب لرستان، گفت:‌‌ دو هزار و ۵۴۳ نفر از مرحله محله‌ای پذیرفته شدند که در نهایت ۳۸۸ نفر به مرحله استانی جشنواره راه پیدا کردند.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در جشنواره «چله انقلاب» که امروز، ۲۰ بهمن‌ماه از سوی کمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان در محل سال همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: جشنواره قرآنی، فرهنگی و اجتماعی «چله انقلاب» در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سه مرحله محله‌ای تا استانی برگزار شد.

وی افزود:‌ بخش فرهنگی جشنواره شامل کتابخوانی، عکاسی و کلیپ، بخش ورزشی شامل فوتسال، دال‌پلان، طناب‌زنی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت و طناب‌کشی، بخش مهارتی شامل آشپزی، صنایع‌دستی و نقاشی، بخش قرآنی شامل حفظ قرآن، مفاهیم قصه‌گویی، اذان و مکبری و بخش سرگرمی شامل پانتومیم، استندآپ کمدی و صفحه‌داری فضای مجازی بود.

قدرتی اضافه کرد: ثبت‌نام در ‌جشنواره فرهنگی اجتماعی «چله انقلاب» ۲۳ دی ماه تا اول بهمن‌ماه جاری ویژه تمام رده‌های سنی و در ۲ بخش بانوان و آقایان در مساجد انجام شد که بیش از ۱۵ هزار کنشگر در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: نخستین جشنواره چله انقلاب لرستان در سه مرحله محلی، شهرستانی و استانی برگزار شد که ۱۰ رشته آن مشترک، ۴ رشته ویژه خانم‌ها و ۵ رشته ویژه آقایان نیز داشت.

وی برگزاری این جشنواره را یک رویدا فرهنگی و اجتماعی کلان در استان دانست و تصریح کرد:‌ ییش از ۲ هزار و ۵۴۳ نفر از مرحله محله‌ای پذیرفته شدند که در نهایت ۳۸۸ نفر به مرحله استانی جشنواره راه پیدا کردند و در اختتامیه مرحله استانی از ۱۰۱ نفر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha