«شاهین حسنلی» مروج فرهنگ اهل بیت(ع) در جمهوری آذربایجان بود
کد خبر: 4125787
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
رئیس مرکز گفت‌و‌گوی ادیان و فرهنگ‌ها:

«شاهین حسنلی» مروج فرهنگ اهل بیت(ع) در جمهوری آذربایجان بود

علی‌اکبر ضیایی، رئیس مرکز گفت‌و‌گوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی درگذشت حاج شاهین حسنلی، امام جماعت مسجد مشهدی داداش شهر باکو را تسلیت گفت.

شاهین حسنلی مروج فرهنگ اهل بیت(ع) در جمهوری آذربایجان بودبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت روحانی و خطیب توانا حاج شاهین حسنلی، امام جماعت مسجد مشهدی داداش در شهر  باکو موجب تأثر عمیق در بین دوستداران آن مرحوم و همه علاقه‌مندان به تعالیم اهل بیت(ع) و محبان فرهنگ مدارا و گفت‌وگو بین پیروان ادیان ابراهیمی بالاخص در بین نسل جوان شد.

خدمات آن مرحوم در تبیین فرهنگ ایثار، حب وطن و خدمت به انسانها مثالی عینی از یک عالم دینی است که هم در جامعه آذربایجان و هم در دنیای مجازی نسبت به ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و رفع شبهات دینی همت گمارده بود.

رحلت این روحانی وحدت گرا و مردمی را به دولت و ملت شریف آذربایجان بالاخص خانواده آن مرحوم و روحانیون ، جوانان و جامعه دیندار کشور برادر و دوست آذربایجان تسلیت می گوییم.
دکتر علی اکبر ضیایی
رئیس مرکز گفت‌و‌گوی ادیان و فرهنگ‌ها
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱/ ۱۰ شعبان المعظم ۱۴۴۴

شاهین حسنلی، امام جماعت مسجد «مشهدی داداش» باکو و از روحانیون سرشناس شیعه جمهوری آذربایجان بود که ۱۱ اسفندماه در ۴۸ سالگی درگذشت.

منابع آذری علت فوت این روحانی سرشناس را سکته قلبی اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha