خادمان و قاریان محفل جزءخوانی مصلی شهرکرد تجلیل شدند
کد خبر: 4135576
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

خادمان و قاریان محفل جزءخوانی مصلی شهرکرد تجلیل شدند

خادمان و قاریان محفل جزءخوانی مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد طی مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند.

تجلیل از قاریان محفل جزءخوانی مصلی شهرکرد

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با بیان اینکه نشست «خادمان و قاریان محفل جزءخوانی مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد» با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، شامگاه گذشته ۳۰ فروردین‌ماه در خانه معلم شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست، خادمان و قاریان این محفل قرآنی تجلیل شدند.

وی با ذکر اینکه سال گذشته شرایط تجلیل از فعالان و خادمان و قاریان محفل جزءخوانی مصلی شهرکرد برایمان فراهم نشد، ادامه داد: امسال و در جلسه هماهنگی برپایی این محفل، یکی از شرط‌ها این بود که بتوانیم در یک برنامه افطاری با حضور خانواده‌های این افراد، از آنان تجلیل داشته باشیم که خوشبختانه این مهم شامگاه گذشته حاصل شد.

کارگر بیان کرد: در مجموع مقرر بود ۱۱ قاری در محفل جزءخوانی مصلی شهرکرد به تلاوت بپردازند که متأسفانه چهار قاری انصراف دادند و یک قاری نیز دچار بیماری شد و شرایط تلاوت را نداشت، لذا محفل جزءخوانی با شش قاری ممتاز استان با دشواری‌های فراوان برگزار شد. ضمن اینکه تعدادی نیز در چیدن و جمع کردن رحل‌ها در خدمت قرآن بودند و عوامل صداوسیما نیز که در این یک ماه کاملاً پای کار بودند، تجلیل شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با قدردانی از همکاری و حمایت مجموعه آموزش و پرورش در برپایی محفل جزءخوانی مصلی شهرکرد تصریح کرد: خوشبختانه با نگاه خوب مدیرکل این نهاد، آموزش و پرورش تنها دستگاهی بود که از ما حمايت جدی داشت و از تأمین اسکان یکی از قاریان گرفته تا اهدای جوایز به دانش‌آموزان حاضر در محفل جزءخوانی و نیز برپایی نشست تجلیل از دست‌اندرکاران محفل جزءخوانی مصلی حمایت و همکاری خوبی داشت.

کارگر با ابراز خرسندی از برپایی محافل جزءخوانی پرشور در جای‌جای استان در طول ماه رمضان، بیان کرد: از قریب به ۱۲۰ برنامه جزءخوانی روزانه در سراسر استان، برخی محافل در شهرهایی چون بروجن، نقنه، چلیچه در فارسان، شهر کیان و... بسیار شاخص بودند و با حضور حداکثری مردم برپا شد.

انتهای پیام
captcha